برندسازی شخصی: ارزشهایتان را بشناسید ارزشها جریان عاطفی زندگی ما هستند. ارزشها اصول پایهای هستند که به زندگی ما معنا میدهند. ارزش یعنی مجموعهای از معیارها که نگرشها، انتخابها و اعمال ما را تعیین میکنند. با تغییر ما، ارزشهایمان هم تغییر میکنند. ارزشها چیزی را نشان میدهند که در آن لحظه برایمان مهم است. مثلا بهنظرم اگر رکبودن برای شما ارزش باشد و برای همسرتان هم همینطور، ولی او ملاحظه نداشته باشد، ممکن است شما تغییر کنید و به سیاستمداری،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.کارمندان بدقلق: برقراری ارتباط برای جلوگیری از رفتار بدقلق
کارمندان بدقلق : برقراری ارتباط برای جلوگیری از رفتار بدقلق مقاله ی "مدیریت منفی نگری" با بررسی یکی از ابعاد بسیار حیاتی برقراری ارتباط در خصوص رفتار بدقلق مطرح می کند: با درک شیوه های تعارض آمیز بین همکاران (که...
بازاریابی محتوایی: دو روش خطاناپذیر برای خرید اشتراک BUY-IN
بازاریابی محتوایی : دو روش خطاناپذیر برای خرید اشتراک BUY-IN در طول سال هایی که در زمینه ی بازاریابی محتوایی کار کرده ام، زمانی که پروژه های بازاریابی محتوایی جدید با بودجه ی اضافه مطرح می شود، دو روش بهتر...
از دیگران تعریف کنید
از دیگران تعریف و تمجید کنید ارتباط شرایط اجتماعی شما را بهتر می کند. ممکن است کسی بخواهد از لباس شما تعریف کند. کدام جمله تعریفی او را می پسندید؟ «من این لباس شما را خیلی دوست دارم.» یا «این...
برندسازی شخصی: نیازهایتان را کشف کنید
برندسازی شخصی: نیازهایتان را کشف کنید پی بردن به اینکه چه چیزهایی برایتان اهمیت دارد، آسان بهنظر میرسد؛ ولی بیشتر مردم زیاد دربارهاش فکر نمیکنند. برای اینکه بفهمید چه چیزی برایتان اهمیت دارد، اول باید نیازهایتان را بشناسید. نیازهای ما...
ماهیت و ریشه های پیش نویس زندگی
ماهیت و ریشه های پیش نویس زندگی شما زندگی نامه خود را خودتان نوشته اید. شروع این نگارش از بدو تولد بوده است. زمانی که چهار سالگی شما فرارسید، اساس این طرح و نقشه را تصمیم گیری کردید. در هفت...
چرا ما ثروتمند نیستیم
چرا ما ثروتمند نیستیم شاید داستان اس. بي. فولد این امر را بیشتر توضیح دهد. «ما فقیریم؛ اما نه به خواست خدا». «اس. بی. فولد» یکی از هفت بچه کشاورزی سیاهپوست و مستأجر در لوئیزیانا بود که از پنج سالگی...