از خوب به عالی : چرخه ی رشد فرآیند رسیدن به سطح شرکت های رهسپار تعالی، از سه مرحله ی کلی تشکیل می شود: افراد منضبط، افکار منضبط و عملکردهای منضبط. در هر یک از سه مرحله، دو مفهوم نهفته است که در این چارچوب مشخص شده و در ادامه توضیح داده خواهد شد. حرکت در پیرامون کل این چارچوب، مفهومی است که ما آن را چرخه ی رشد می نامیم. افراد منضبط: رهبری سطح پنجم: (سطوح رهبری را...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی: هدفگذاری برای ارتقای برند
برندسازی شخصی: هدفگذاری برای ارتقای برند رندی بوسین Randi Bussin، مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی، نوعی استراتژی هدفگذاری مطرح کرده است و میگوید چطور میتوانیم در برندسازی شخصی از آن بهترین بهره را ببریم. در ادامه، این روند را...
من خوب نیستم، شما خوب هستید: وضعیت انزوا و گوشه گیری
من خوب نیستم، شما خوب هستید: وضعیت انزوا و گوشه گیری من تازه می خواهم کارم را شروع کنم و اولین صفحه گزارش را باز می کنم. از گوشه چشمانم می بینم شخصی به طرف من می آید. او یکی...
چه کسی تغییر را کشت : صحنه ی جرم
چه کسی تغییر را کشت ؟ مک نالی از خودرو پیاده شد، خاکسترها را از کتش پاک کرد و آخرین پک را به سیگار ارزان قیمتش زد. این سومین پرونده ی قتل در این ماه بود. هر سه مورد دارای...
زبان بدن: جانشین کردن انرژی
زبان بدن : جانشین کردن انرژی اگر در حالیکه با انگشتان تان ضربه می زنید، لاله ی گوش خود را می کشید یا صورت خود را لمس می کنید یا بی جهت سرتان را می خارانید، بدانید که در حال...
اصل داشتهها
اصل داشتهها اپرا وینفری: «برای داشتههایتان شکرگزار باشید تا بیشتر به شما برسد. اگر مدام روی نداشتههایتان متمرکز شوید، هیچ وقت قانع نمیشوید.» اینجا هستم تا به شما بگویم که به جز موارد زیر هیچ طرز فکری وجود ندارد که...
مشتری مداری: هم آرایی کارکردهای کیفی QFD
مشتری مداری : هم آرایی کارکردهای کیفی QFD مفاهیم اولیه Quality Function Deployment در سال 1996 توسط یوجی آکائو، در خانه ی لاستیک سازی برجستون ژاپن ابداع شد و به تدریج مراحل تکامل خود را سپری کرد تا اینکه در...