چند مثال جالب از بازاریابی چریکی مثال اول درباره تعهد در بازاریابی چریکی است. دو قورباغه درون یک مخزن استوانه ای که پر از مایعی بود، افتادند و هر دو به ته مخزن رفتند . دیواره های مخزن عمودی و لغزنده بودند با این حال یکی از قورباغه ها مرد و دیگری نجات یافت. به نظر شما چرا چنین شد؟ قورباغه ها درون یک مخزن بزرگ خامه افتادند و یکی از آنها برای مدتی شنا کرد و سپس شنا کردن...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.خودِ آژانسهای تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند!
خودِ آژانس های تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند! جالب اینجاست که آژانس های تبلیغاتی آمریکا، همان گروهی که اعتقاد دارند "تبلیغات، نام های تجاری را می سازد"، خودشان هیچ تبلیغی برای خود نمی کنند. در عوض...
برنامهی کار شما
برنامهی کار شما تفاوت بین رویا و هدف در پیادهسازی (اجرا)، نوشتن و ایجاد طرح اقدام برای دستیابی به هدف است. حالا وقت آن است که برنامه کاری خود را بنویسید. ذهن ما با دستورالعملهای دقیق بهتر کار میکند. برای...
از خوب به عالی :انتخاب جانشینهایی برای رسیدن به موفقیت
از خوب به عالی : انتخاب جانشین هایی برای رسیدن به موفقیت در سال 1981، وقتی دیوید ماکسول David Maxwell، به سمت مدیریت شرکت "فانی می Fannie mae" منصوب شد، این شرکت هر روز کاری، یک میلیون دلار زیان می داد....
کارمندان بدقلق : در درگیری ها خونسرد بمانید
کارمندان بدقلق : در درگیری ها خونسرد بمانید این مقاله در ادامه مقاله ی "چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟" است. برای شناختن شخصیت های نام برده شده (دنیس و نانسی) می توانید اول آن را مطالعه کنید. دنیس...
نیازهای واقعی فرزندان خود را بشناسید!
نیازهای واقعی فرزندان خود را بشناسید! اجازه دهید با آن رودرو شویم. برای فرزندان شما واقعا مهم نیست که دستیار پرواز، فروشنده، پیشخدمت، متخصص کامپیوتر یا سرآشپز باشید. آنها تحت تاثیر این امر قرار نمی گیرند که نویسنده یا متخصصِ...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۵)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (5) شانزدهمین راز بازاریابی چریکی آزمایش است. ما قدرت تعهد در بازاریابی را تحسین می کنیم، اما چطور تشخیص می دهید که به چه چیز تعهد دارید؟ پاسخ این سوال با استفاده کردن از شانزدهمین راز بازاریابی...