کارمندان بدقلق :سوالاتی درباره ی روابط فردی و کاری (2) آیا شخصی کردن "روابط کاری" منجر به دردسر می شود؟ وقتی کسب و کار را شخصی می کنید، تمرکز را معطوف به همکار شغلی خود می کنید. هرچه شیوه ی یادگیری و برقراری ارتباط با دیگران را بیشتر لحاظ کنید، احتمال بیشتری دارد که عملکرد و تشریک مساعی قابل ملاحظه ای از آن روابط بدست آورید. شخصی کردن نقطه ی مقابل یک رابطه ی کاری است: این کار عبارت است...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :خودتنباش و بچهنباش
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :خودت نباش و بچه نباش این بازدارنده بوسیله والدینی منتقل می شود که صاحب پسری شده اند ولی دختر میخواستند، یا بالعکس. پیام غیرکلامی آنها این است «این جنسیت را نداشته باش.» این موضوع...
چه کسی تغییر را کشت:تفکر درباره عملکرد فوریت ودیدگاه
چه کسی تغییر را کشت : تفکر درباره عملکرد فوریت و دیدگاه همان طور که مک نالی به تنهایی منتظر رسیدن ناهارش بود، درباره ی آنچه از فوریت و دیدگاه شنیده و نشنیده بود، اندیشید. دفتر یادداشتش دیگر جا نداشت،...
تبلیغ برای اهداف روابط عمومی PR
تبلیغ برای اهداف روابط عمومی PR بسیاری از آژانس ها برای مشتریان خود برنامه های تبلیغاتی ای درست می کنند که به منظور فروش نیست؛ بلکه هدف اصلی این برنامه ها اطلاع رسانی (روابط عمومی PR) است. بهترین مثال، تبلیغ...
هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید
هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت تسلیم نشوید به اهدافتان تعهد داشته باشید. اگر هماکنون تا جایی که توانستهاید پیش رفتهاید، باز هم میتوانید جلوتر بروید. همان چند گام بیشتر است که موفقیت را نصیب فرد میکند. همان ضرب...
از خوب به عالی :تواضع تاثیرگذارِ رهبران سطح پنجم
از خوب به عالی :تواضع تاثیرگذارِ رهبران سطح پنجم در مقابل شرکت های هم تراز، مدیران شرکت های رهسپار تعالی، هرگز در مورد خودشان صحبت نمی کنند. ما در طول مصاحبه با چند تن از آنان، مایل بودیم در مورد...
کارمندان بدقلق :سوالاتی درباره ی روابط فردی و کاری (۱)
کارمندان بدقلق :سوالاتی درباره ی روابط فردی و کاری (1) آیا امکان دارد که با یک همکار یا شریک کاری، دوستی صادقانه ای داشت؟ از نظر بسیاری از افراد، آمیختن تفکر تحلیلی و سرد درباره ی نحوه ی موفق شدن...