از خوب به عالی :اراده ی تزلزل ناپذیر مدیران سطح پنجم درک این نکته اهمیت اساسی دارد که رهبر سطح پنجم فقط انسانی فروتن و متواضع نیست. بلکه فردی با اراده ی کاری تزلزل ناپذیر نیز هست، اراده ای تقریبا خویشتن دارانه برای انجام هر آنچه برای ایجاد شرکتی بزرگ و پاینده لازم است. در واقع، ما مدت زیادی با گروه تحقیق به بحث و تبادل نظر پرداختیم تا ببینیم چگونه باید رهبران سطح پنجم را توصیف کنیم. ابتدا کلماتی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید
برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید پس از این که بازار هدف خود را تعیین و دربارهاش تحقیق کردید، باید مطمئن شوید که اقداماتتان با نیازهای مخاطبتان تناسب دارد. بهعبارتدیگر، باید به برندی که از اول شما را به...
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :بزرگ نشو و تونمیتوانی
بازدارنده ها در تحلیل رفتار متقابل :بزرگ نشو و تو نمیتوانی بزرگ نشو معمولا آخرین فرزند خانواده این بازدارنده را دریافت می کند که بزرگ نشو. شاید والدین در حالت نفسانی «کودک» خودشان نخواهند که از داشتن بچه کوچولویی در...
چه کسی تغییر را کشت : مضنون هشتم برنامه ریزی
چه کسی تغییر را کشت : مضنون هشتم برنامه ریزی نفر بعدی برای مصاحبه، برنامه ریزی بود و این مسأله که او هم همانند فوریت سروقت نیامده بود، مک نالی را عصبانی و ناراحت کرده بود. برنامه ریزی تماس گرفته...
ذهن نیمه هوشیار خود را برنامه نویسی کنید
ذهن نیمه هوشیار خود را برنامه نویسی کنید هر کاری که برای برنامه نویسی ذهن نیمه هوشیار خود بکنید به شما کمک می کند تا سریع تر به هدف های خود برسید. این روشی که می خواهم با شما درمیان...
مدیریت ریسک: مقدمه
مدیریت ریسک: مقدمه کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده، نوشته ورنر گلاسنر Werner Gleissner و توماس برگر Thomas Berger می باشد که در آن به اصول و قواعد مدیریت کردن ریسک میپردازند. قصد دارم تا مقالات مرتبط به این کتاب را...
مشتری مداری :عوامل موثر برکیفیت خدمات و خدمات پشتیبانیمشتری(۱)
مشتری مداری :عوامل موثر بر کیفیت خدمات و خدمات پشتیبانی مشتری (1) خدمات پشتیبانی مشتری دو گونه اند: خدمات جانبی به مشتریان خدمات پس از فروش انتظارات مشتری یک بُعدی نیست بلکه به مجموعه ای از خدمات بستگی دارد. آیا...