از خوب به عالی : چگونه سختگیر باشیم؟ (3) قانون شماره ی 3: مسئولیت بزرگ ترین فرصت ها را به بهترین نیروهای خود بدهید نه بزرگ ترین مشکلات را. در اوایل دهه 1960، ر.جی.رینولدز و فیلیپ موریس بخش اعظم درآمدهای خود را از بازار داخلی کسب می کردند. روش رینولدز در خصوص بازار بین الملل این بود: "اگر کسی در هر جای دنیا یک پاکت سیگار کمل Camel بخواهد، بگذارید با ما تماس بگیرد." اما جو کلمن، خط مشی متفاوتی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ارتباط بین سوق دهنده و پیش نویس
ارتباط بين سوق دهنده و پیش نویس هرگاه که من سوق دهنده «دیگران را خشنود کن» را ازخود نشان میدهم، در همان حال الگوی «بعد از» را به اجرا در می آورم. ندای «والد» درون من این پیش نویس تقابلی...
تغییر مداوم فناوری ، دلیل اول بیرون آمدن از حاشیه امن
تغییر مداوم فناوری ، دلیل اول بیرون آمدن از حاشیه امن فناوری مطرح نیست، بلکه نحوه ی استفاده از آن مطرح است. هر کسی که برای آینده می جنگد، در زمان حال زندگی می کند. با فروشنده ی نوجوان گستاخی...
زبان بدن :ور رفتن با اشیا
زبان بدن :ور رفتن با اشیا شما هر روز و هر لحظه در حال القای تصویری از خود هستید. دیگران نیز چنین هستند. افراد برای ایجاد تصویر از بسیاری از لوازم مانند لباس، خودکار، عینک، لوازم سیگار کشیدن و آرایش...
قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری
قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری مشتری: نمی دانم علت گفتگوی ما چیست، چیزی نمی بینم که محصول شما بتواند برای ما انجام دهد. به نظر من کالای X برای ما بهتر کار می کند. فروشنده: درست است آقا،...
دینامیت موفقیت :۱۷ دستورالعمل موفقیت
دینامیت موفقیت : ۱۷ دستورالعمل موفقیت نویسندگان و مؤلفان سال هاست که در باره ۱۷ دستورالعمل موفقیت سخنرانی کرده اند و انواع کلاس ها، جلسه ها، و سمینارها را برگزار کرده اند. عنوان این مباحث، به طور کلی، این است:...
بازاریابی محتوایی: چرخه ی مشارکت
بازاریابی محتوایی: چرخه ی مشارکت برای ارائه ی بهترین محتوا در زمان مناسب، باید فرآیند فروش داخلی Internal sales خود را با فرآیند خرید مشتری ترکیب کنید و چیز جدیدی که به آن "چرخه ی مشارکت" می گویند درست کنید....