ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
435 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: شخصیت‌های اجتماعی زیر نورافکن

در این مقاله به دو شخصیت می‌پردازیم که در عرصه‌ی جهانی جایگاه خاصی دارند و می‌بینیم که چطور خودشان را برند کرده‌اند تا تاثیر و نفوذشان را به حداکثر برسانند.

کیت میدلتون  Kate Middleton: شاهزاده خانم فروتن

وقتی کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد، جهان را به شگفتی آورد. او ناگهان از فردی عادی به شخصیت سلطنتی مشهوری تبدیل شد. مردم او را به‌خاطر محافظه‌کاری‌های ظریفش می‌ستایند و او را به شخصیت حساس، معقول و فروتنش می‌شناسند. او اولین عروس سلطنتی است که مدرک دانشگاهی دارد و افراد مورد مطالعه‌اش به او عشق می‌ورزند.

میدلتون به‌خاطر هوش خانمانه، پذیرش مادری، خوش‌سلیقگی در زمینه‌ی ظاهر، شخصیت فریبنده و ارتباط راحتش با همه‌ی مردم، نقدهای پرشوری دریافت کرده است. هرچه او می‌پوشد، مد روز می‌شود.

برند او در سراسر جهان طنین انداخته است. تماشای رشد و تکامل میدلتون همین‌طور که در نقش سلطنتی‌اش جا می‌افتد، جالب است.

باراک اوباما Barak Obama

جهت گیری سیاسی شما هرچه باشد، باید قدرت برند شخصی اوباما را بپذیرید. او اولین رییس‌جمهور آفریقایی‌آمریکایی ایالات متحده بود و از این نظر، موانع محکمی را در هم شکست. وقتی اوباما به این مقام رسید مردی نسبتا جوان بود که به هوش، قدرت سخنوری و ایستادگی‌اش در برابر چیزی که مردم آن را ناممکن می‌دانستند، مشهور بود. برند او بر پایه‌ی امید، تغییر و پیشرفت بنا شد.

رئیس‌جمهور اوباما در سال ۲۰۰۹ به‌خاطر تلاش‌های بی‌نظیرش در تقویت دیپلماسی بین‌المللی و همکاری بین مردم، جایزه صلح نوبل را گرفت. جهان از برند او تجلیل کرد: مردی که امید تغییر و صلح را با خود آورد.

برندها، به‌ویژه در عرصه‌ی سیاست، همواره در حال تکامل‌اند. برند رئیس‌جمهورهایی که دو مرحله روی کار می‌آیند باید هماهنگ با تحولات ملت تغییر کند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *