ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۶
569 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تاثیر زباله هایی که مغزتان را با آن تغذیه می کنید!

حتما تا اینجا متوجه شده اید که انتخاب های تان چقدر مهم هستند. حتی آن انتخاب هایی که مهم به نظر نمی رسند، وقتی مرکب می شوند، می توانند تاثیر فوق العاده ای روی زندگی تان بگذارند. در ضمن درباره ی این واقعیت صحبت کردیم که شما مسئول ۱۰۰ درصد زندگی تان هستید.

اما در کنار مسئولیت ۱۰۰ درصدی انتخاب ها و اقدام های تان باید متوجه نیروهای قدرتمند خارجی هم که روی انتخاب ها، رفتارها و عادت های شما تاثیر می گذارند؛ باشید.

بیشتر آدم ها از کنترل زیرکانه و نامحسوسی که این نیروها روی زندگی شان دارند، خبر ندارند. برای اینکه خط سیر مثبت تان به سوی اهداف تان را حفظ کنید، باید این تاثیرات را بفهمید و کنترل کنید تا جای اینکه شما را از مسیرتان به سوی موفقیت منحرف کنند، از شما پشتیبانی کنند تا به موفقیت برسید. سه نوع از تاثیرات روی هر شخصی اثر می گذارند:

  • ورودی ها: چیزهایی که مغزتان را با آن تغذیه می کنید.
  • ارتباط ها: آدم هایی که وقت تان را با آنها می گذرانید.
  • و محیط: اطراف تان.
ورودی ها: زباله وارد شود، زباله خارج می شود

اگر می خواهید بدتان با بهترین عملکرد به حرکت درآید، باید مراقب باشید که خوراکی هایی با بالاترین کیفیت ارزش غذایی مصرف کنید و از مصرف غذاهای کم ارزش اجتناب کنید. اگر می خواهید مغزتان با بالاترین توانش کار کند، باید درباره ی چیزهایی که به آن می دهید، بیشتر مراقب باشید.

آیا مغزتان را با خلاصه ی اخبار تغذیه می کنید یا سریال های طنز تخریب کننده ی ذهن؟ مجلات زرد می خوانید، یا مجله ی موفقیت؟ کنترل کردن روردی ها تاثیر مستقیم و قابل توجهی روی بازدهی و نتایج شما دارد.

کنترل چیزی که مغزمان مصرف می کند، پیچیده و دشوار است؛ چون بیشتر چیزهایی که دریافت می کنیم، ناخودآگاه هستند. باید خیلی مراقب باشیم ورودی های بی ربط و مخرب، جذب مغزمان نشوند. این یک جنگ تمام نشدنی است!

مغزتان برای این طراحی نشده است که شما را خوشحال کند. مغزتان فقط یک دستور کار دارد: بقا. مغزتان همیشه منتظر نشانه های “کمبود و حمله” است ؛ مثل منابع رو به کاهش، آب و هوای بد و هر چیزی که به شما صدمه می زند. بنابراین وقتی در مسیرتان به محل کار، رادیو را روشن می کنید و با گزارش های مربوط به دزدی ها، آتش سوزی ها، حملات و اقتصاد رو به رکود بمباران می شوید، مغزتان به کار می افتد و تمام طول روز را صرف تفکر درباره ی آن ترس، نگرانی و منفی گری می کند.

اگر ذهن تان را به حال خودش رها شود، در کل روز و شب در تردد اطلاعات منفی، نگراننده و ترسناک خواهد بود. ما نمی توانیم دی ان ای مان را تغییر دهیم، ولی می توانیم رفتارمان را عوض کنیم. ذهن ما مثل یک لیوان خالی است؛ هر چیزی درونش برویزیم، در خودش نگه می دارد.

شما چیزهایی را در زندگی تان بدست می آورید که خودتان خلق شان می کنید. اگر اخبار مهیج، عناوین جنجالی و یاوه گویی را انتخاب کنید، آب آلوده ای را به درون لیوان تان می ریزید. در نتیجه هر چیزی که خلق می کنید، از میان آن ظرف آلوده عبور خواهد کرد. اگر زباله وارد شود، زباله خارج می شود.

این خبر بدی است؛ ولی درست مثل یک لیوان آلوده، اگر آن را برای مدت زمان کافی زیر شیر آب تمیز بشویید، در نهایت یک لیوان آب پاک و تمیز خواهید داشت. آن آب تمیز و صاف چیست؟ ورودی ها و تفکرات مثبت، الهام بخش و حمایت کننده.

در مقالات آینده راه فیلتر کردن این ورودی های آلوده را به تفصیل بیان می کنیم…

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *