ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
811 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی

  • قدم اول: مراقب بودن

مگر اینکه در یک غار یا جزیره ی دور افتاده مخفی شوید، در غیر این صورت آب آلوده را داخل لیوان تان خواهید ریخت. بیلبوردهای تبلیغاتی، برنامه های شبکه ی خبری، عناوین هیجان انگیز تبلیغاتی، حتی دوستان، اعضای خانواده و نوارهای منفی ذهن خودتان، می توانند سیلی از آب آلوده را روانه ی لیوان تان کنند.

اما به این معنی نیست که نمی توانید برای محافظت خود مقابل این آلودگی، قدم بردارید. می توانید موقع رانندگی به رادیو گوش نکنید و در عوض، از یک سی دی الهام بخش و آموزشی استفاده کنید. می توانید اخبار عصرگاهی را نگاه نکنید و در عوض، با عزیزان تان صحبت کنید.

می توانید برنامه های آموزشی و خوشبین کننده ها را ضبط کنید و پیام های بازرگانی بین آنها را که هدف شان فقط ایجاد حس های منفی و کمبود در شماست؛ جلو بزنید و نبینید.

من واقعا با تلویزیون بزرگ نشدم؛ بعضی از برنامه های آن دوران را یادم است اما تلویزیون، بخش بزرگی از زندگی خانوادگی ما نبود. همین موضوع باعث روشن تر شدن دیدگاهم شد. البته من هم با دیدن سریال های طنز می خندم، ولی بعد از دیدن شان، همان احساس تغذیه ی بد و نفخ بعد از خوردن فست فود را دارم.

هنوز باورم نمی شود که تبلیغات تلویزیونی چگونه از روان شناسی ما، ترس ها، دردها، نیازها و ضعف های مان برای به دام انداختن مان استفاده می کنند.

رسانه ها با گروگان گرفتن ما، پیشرفت می کنند. آیا تا به حال شده است در یک بزرگراه، چندین مایل در ترافیک بمانید؟ در نهایت وقتی نزدیک شده اید، دیده اید هیچ چیز فیزیکی مانع حرکت خودروها نیست؛ تصادفی مدتی قبل اتفاق افتاده و به کنار بزرگراه منتقل شده است.

این خود آدم ها هستند که سرشان را از ماشین شان بیرون آورده اند تا ببینند چه اتفاقی افتاده و همین باعث آهسته رفتن شان شده است! حالا واقعا عصبانی می شوید. اما وقتی خودتان هم از کنار صحنه ی تصادف عبور می کنید، شما هم سرعت تان را کم می کنید، گردن تان را کج می کنید تا تصادف را ببینید.

این میراث ژنتیکی ماست. ما نمی توانیم جلوی خودمان را بگیریم؛ حتی اگر در اجتناب از منفی نگری ماهر باشیم و خودمان را تربیت کرده باشیم که سرسختانه مثبت باشیم. اربابان رسانه هم این موضوع را می دانند. آنها در خیلی از موارد، سرشت شما را بهتر از خودتان می شناسند.

آنها یک دو جین یا خیلی بیشتر، موارد بسیار تاثرآور، شوکه کننده، مجرمانه، غم انگیز و نفرت انگیزی را که هر روز در جهان اتفاق می افتد، پیدا می کنند و آنها را بارها و بارها در رورنامه ها، شبکه های خبری و وبسایت ها نمایش می دهند. در همان ۲۴ ساعت، میلیون ها اتفاق شگفت انگیز، زیبا و باورنکردی رخ داده است که ما چیزهای خیلی کمی درباره شان می شنویم.

بزرگ ترین خطر رسانه ها این است که دید خیلی بد و منحرف شده ای از جهان به ما می دهند. این همان چیزی است که ذهن ما شروع به باورش می کند. این دیدگاه منحرف از چیزهایی که با شکست مواجه می شوند، تاثیر خیلی شدیدی روی نیروی خلاقیت تان دارد و می تواند جلوی حرکت تان را بگیرد.

من کاری را که برای محافظت از ذهنم انجام می دهم در اختیار شما می گذارم. من هیچ گونه اخباری تماشا نمی کنم یا گوش نمی دهم و هیچ گونه مجله ی زرد و روزنامه ای نمی خوانم؛ در نتیجه ۹۹ درصد اخبار وارد زندگی من نمی شوند و روی اهداف، رویاها و بلند پروازی هایم اثر ندارند.

من برای شناسایی اخبار و به روز رسانی های صنعت موفقیت که با علایق و اهداف من مرتبط هستند، تعدادی فید RSS راه انداختم که اخباری که برای من مفید هستند را از دیگر اخبار جدا میکند تا مجبور نشوم هیچ گونه آلودگی و آشغالی را در لیوان آبم بریزم.

در حالیکه خیلی ها ساعتهای متمادی زباله های بی ربط نامناسبی را می خوانند که تفکرشان را مختل می کند، من کارآمدترین و موثرترین اطلاعاتی را که می خواهم درست وقتی به آنها نیاز دارم و در کمتر از ۱۵ دقیقه به دست می آورم.

  • قدم دوم: ثبت نام در دانشگاه زمان رانندگی

اما حذف ورودی های منفی به تنهایی کافی نیست. برای حرکت در مسیر مثبت و سازنده، باید چیزهای بد را خارج کنید و آن را با چیزهای خوب پُر کنید.

ماشین من بدون دو چیز حرکت نمی کند: بنزین و مجموعه ی همیشه آماده ی سی دی های آموزشی که حین رانندگی به آنها گوش می دهم. طبقه ی متوسط آمریکا، سالانه در حدود ۱۲ هزار مایل رانندگی می کنند که این یعنی به اندازه ی ۳۰۰ ساعت، پتانسیل پاک سازی وجود دارد.

برایان تریسی به من یاد داد که ماشینم را تبدیل کنم به یک کلاس درس متحرک. با این کار هر سال به دانشی برابر با دو ترم تحصیلی دانشگاه دست پیدا می کنم. درباره ی آن فکر کنید! این تعهد در ترکیب با رویه ی مطالعه تان، شما را از طبقه ی متوسط جامعه جدا می کند؛ یک سی دی، دی وی دی یا کتاب در هر زمان.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *