ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۳۰
1,187 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرشناس اعضای خانواده ی خود باشید!

یکی از دلایل رنجش در بیشتر ازدواج ها و بیشتر روابط خانوادگی، احساس فقدان قدرشناسی است. متاسفانه بسیاری از ما به این دلیل که هر روز با اعضای خانواده ی خود در ارتباط هستیم، فراموش کرده ام قدرشناسی خود را به یکدیگر نشان دهیم. ما قدر یکدیگر را نمی دانیم!

بچه ها با والدین و والدین با بچه های خود چنین رفتاری دارند. همسران هم که در ابراز کردن قدرشناسی به یکدیگر معروف هستند.

بعضی از دوستانم والدینی بسیار با محبت دارند که برخی شب ها و حتی آخر هفته ها، وقت و انرژی خود را صرف مواظبت از نوه های کوچک خود می کنند؛ اما هنوز ندیده ام دوستانم برای تلاش به یاد ماندنی آنها کوچک ترین تشکری کنند.

آنها معتقدند: “والدین ما باید چنین کاری را بکنند. بالاخره آنها پدربزرگ و مادربزرگ این بچه ها هستند.” فراموش کردن این امر که هر کسی نیاز دارد مورد قدرشناسی قرار گیرد، آسان است، حتی اگر آن شخص پدربزرگ و مادربزرگ باشد.

انجام این کار مهم و بسیار آسان است. وقتی فرد احساس کند مورد قدرشناسی قرار نگرفته است، تمایل به انجام ندادن کارها پیدا می کند. فقدان قدرشناسی، ازدواج ها، روابط میان والدین و فرزندان، خواهران و برادران و سایر روابط خانوادگی را نابود کرده است.

پیشنهاد ساده ای دارم. هر وقت فرصتی پیش آمد یا کوچک ترین نشانه ای از مناسب بودن فرصت برای ابراز قدرشناسی یافتید، از ابراز آن دریغ نکنید. از صمیم قلب بگویید: “متشکرم” کارت های تشکر برای یکدیگر بفرستید و در حق کسانیکه لطفی در حق شما می کنند، لطفی کنید.

عموی بزرگ همسرم که بسیار دوست داشتنی بود چند روز پیش فوت کرد. همین امروز من و همسرم یادداشتی زیبا از پسر و عروس او دریافت کردیم. در بخشی از یادداشت نوشته شده بود: “پدر از همان دفعه ی اول که تو را دید به تو علاقه مند شد. او تو را شخصی خوب می دانست و از تو بعنوان تنها فردی یاد می کرد که پس از اولین سفر به پلاژش در کنار دریاچه، نامه ی تشکرآمیز برایش فرستاد.”

این همان قدرت قدرشناسی است. او چیزی به اندازه ی یک تشکر را در تمام عمرش به خاطر داشت. البته علت آن مشخص است، زیرا تشکر در فرهنگ ما رنگ باخته است.

اگر فرزندی دارید، بگذارید بداند که از او سپاس گزار هستید. من و همسرم گاهی از فرزندان مان برای اینکه قسمتی از خانواده ی ما هستند تشکر می کنیم. حرف ما جدی است! مطمئن شوید که از همه تشکر کرده اید. بگذارید همه ی آنها بدانند شما چقدر برای آنها ارزش قائل هستید.

بر اساس تجربیاتم در خانواده هایی که قدردانی خود را ابراز می کنند و آنها که همیشه از لحاظ فیزیکی و عاطفی با هم هستند، رابطه ای مستقیم وجود دارد. نوجوانانی که احساس می کردند ارزشمند هستند ومورد قدردانی قرار گرفته اند، بیشتر در دسترس بوده اند. آنها می آموزند که قدر خود را بدانند.

همسرانی که از آنها تشکر شده است، شوهران خود را دوست دارند و آنها را تحسین می کنند و بالعکس. همین امر در مورد خواهر و برادری که هم زمان که در یک خانه هستند و هم زمان بزرگ و مستقل شدند، صادق است. من دو خواهر خیلی خوب دارم که یکی از من بزرگ تر و دیگری کوچک تر است.

هر دوی آنها عشق و قدرشناسی بی شائبه ی خود را به من ابراز می کنند. من نیز سعی می کنم دقیقا همینطور باشم. بدون شک یکی از دلایل انسجام ما آن است که برای هم وقت می گذاریم.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *