ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۱
1,076 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم.

از واژه های “لطفا” و “متشکرم” استفاده کنید.

شاید شما تصور می کنید این نکات به حدی واضح، اساسی و ابتدایی است که نمی تواند جز قوانین باشد. ولی با عرض معذرت، همه ی ما نیازمند یادآوری برای به کارگیری “لطفا” و “متشکرم” هستیم. این واژه ها به قدر کافی گفته نمی شوند، اغلب مردم برای توجیه این نقیصه می گویند؛ خیلی مشغول یا خیلی فراموش کارند، یا هربار به گفتن این کلمات نیازی نیست.

مهم نیست در طول روز چندین بار کاغذ به دست شما می رسد، بدون استثنا برای هر بار، گفتن کلمه ی “متشکرم” لازم و واجب است. مهم نیست چندبار در روز چیزی را تقاضا می کنید، همیشه باید “لطفا” بگویید. کسی که کاری برای شما انجام داده است، مهم نیست آن کار تا چه حد عادی، سطحی و ناچیز و بی زحمت بوده است؛ شما همیشه باید بگویید “متشکرم”.

زمانی با مدیری همکار بودم که کارمندانی را استخدام می کرد و آنها روزهای تعطیل را سر کار می گذراندند. بعد از ساعات کاری هنوز مشغول کار بودند، بدون مرخصی کار می کردند و حتی کارها را با خود به منزل می بردند.

کارمندان او بیشتر و سخت تر از کارمندان قسمت های دیگر فعالیت می کردند. ما نتیجه ی کار این مدیر را مشاهده می کردیم و در تلاش بودیم بفهمیم چه سری در رفتار او نهفته است که اعضای تیم او وفاداری و پایداری به او داشتند. مطمئنا شما پاسخ را یافته اید، او کلمات “لطفا” و “متشکرم” را به کار می گرفت. مدت ها رعایت این نکته ی ظریف در روش ارتباطی او بدون اینکه کارمندان از شگردش مطلع باشند، باعث این وفاداری و پایداری شده بود. حتی ما نیز در آن سال ها متوجه سبک رفتار او نشده بودیم.

اغلب گمان می بردیم که ما هم از “لطفا” و “متشکرم” استفاده کرده ایم. اما او برای هر بار بدون هیچ وقفه ای این کلمات را بیان کرده است.

نکته ی قابل توجه در استفاده از این کلمات این است که، هربار که از آنها استفاده می کنید، نباید ظاهری و ساختگی باشد. اثر “متشکرم” با لحنی خالصانه و گرم بسیار زیاد خواهد بود.

در پاسخ به ستایش دیگران از شما نیز از همین روش استفاده کنید. وقتی کسی از شما تعریف می کند، با لکنت و خجالت نگویید: “واقعا کار مهمی نکردم” این کار از تمجید آن چیزی کم نمی کند، پس بهتر است به جای آن بگویید: “متشکرم”.

هرگز از واژه ی “لطفا” برای ریشخند و استهزا یا زبان ریختن استفاده نکنید. به جای آن درخواست کنید: “میشه لطفا امروز وقت ناهار را هم کار کنیم، چون باید تلفن های بیشتری را جواب بدهیم.”

توجه داشته باشید این حالت، التماس کردن نیست بلکه درخواست است؛ پس در استفاده کردن از این کلمه کوتاهی نکنید!

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *