ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
349 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

هر کاربری که از سایتتان بازدید می‌کند می‌تواند تبدیل به مشتری شود و بازاریابی محتوا یک فن برای تبدیل آن‌ها به مشتری عالی است. مهم نیست که محتوا چقدر جالب یا خوب باشد، تنها در صورتی ارزشمند است که کاربران آن را ببینند و اینجاست که تبلیغ محتوا وارد می‌شود. تبلیغ محتوا به صورت آنلاین می‌تواند باعث ارتقاء نام تجاری شود و محتوا را در دید افراد بیشتری قرار دهد. هرچه افرادی که مطالب را می‌خوانند و با آن‌ها درگیر می‌شوند بیشتر باشد، فرصت بیشتری برای تبدیل‌شدن آن‌ها به مشتری است.

سه هدف اصلی ارتقاء محتوا، ایجاد آگاهی، پیدا کردن دنبال‌کنندگان جدید و تعامل با مشتریان است.

اما تبلیغ محتوا کار آسانی نیست! در حقیقت، بازاریابان محتوا باید برای تبلیغ مطالب خود به همان اندازه‌ای تلاش کنند که برای تولید آن می‌کنند. برای کمک در شروع کار، فهرستی از بهترین راه‌هایی که می‌توان تبلیغ محتوا را برای ارتقاء نام تجاری به صورت آنلاین پیاده‌سازی کرد، قرار داده‌ایم:

 

۱_ محتوا را در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان چندین بار به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاشتن محتوا در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای تبلیغ محتوا و ارتقاء نام تجاری است. بسته به تعداد طرفداران و دنبال کنندگان در هر کانال، اشتراک‌گذاری مطالب در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی این امکان را می‌دهد تا به صدها و حتی هزاران نفر برسید.

سعی کنید با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کنید. سپس از هر فرصتی برای دعوت از نشریات و مخاطبین جدید استفاده کنید تا شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که تعداد زیادی از افراد قادر به دیدن محتوایتان هستند، باید بیش از یک بار آن را به اشتراک بگذارید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که قصدتان تنها اشتراک‌گذاری مطالب با طرفدارانتان نیست بلکه می‌خواهید دنبال‌کنندگان طرفدارانتان دنبال‌کننده شما نیز باشند و برای این کار باید آن‌ها را مجبور به اشتراک‌گذاری مطالب خود کنید.

بهترین راه برای اینکه طرفدارنتان مطالبتان را به اشتراک بگذارند این است که محتواهای جذاب، ارزشمند و مرتبط تولید کنید.

ارتقاء نام تجاری

 

۲_ برای ارتقاء نام تجاری اجازه‌ی ورود کاربران مهمان را به یک وبلاگ مرتبط بدهید و نشریه آنلاین ایجاد کنید.

اجازه ورود کاربران مهمان یک روش عالی است برای اینکه محتواها در مقابل مخاطبان موردنظر قرار بگیرد. محتوا برای کاربران مهمان شامل مطلب‌های مربوط به صنعت یا انجمن است سپس این محتواها در وبلاگ به اشتراک گذاشته می‌شود و این فرصت را می‌دهد که به یک گروه جدیدی از افراد دسترسی پیدا کنید که ممکن است قبلاً به آن‌ها دسترسی نداشتید.

اولین قدم در این راه پیدا کردن وبلاگ‌هایی است که می‌خواهید از آن بنویسید. بدانید که داشتن یک نشریه کوچک با مخاطبانی که برای کسب‌وکارتان مفید هستند می‌تواند برای شرکتتان با ازرشمندتر باشد نسبت به یک وبلاگ بزرگ‌تر بدون داشتن همچنین مخاطبانی.

برای آنکه بیشترین استفاده را از این محتواها داشته باشید باید آن را با دنبال‌کنندگان و خوانندگانتان نیز به اشتراک بگذارید.

 

۳_ تا حد ممکن اشتراک مطالبتان را برای خوانندگانتان آسان کنید

اگر به اشتراک گذاشتن محتواهایتان توسط خوانندگان آسان باشد تبلیغ کردن آن‌ها امکان‌پذیرتر می‌شود. با گذاشتن گزینه‌های ارسال محتوا به دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌توان اشتراک‌گذاری آن‌ها را ساده‌تر کرد و باعث ارتقاء نام تجاری شد.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید موجب ساده‌تر کردن اشتراک‌گذاری محتواهایتان توسط دیگران شود:

  • برای توییت کلیک کنید: در جملات و نقل‌قول‌های خود بخش‌های قابل توییت کردن قرار دهید. این به خوانندگان اجازه می‌دهد تنها با یک کلیک آن را در شبکه‌ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.
  • سنجاق کردن: راه دیگری که می‌تواند اشتراک‌گذاری مطالب را برای خوانندگان آسان کند، استفاده از دکمه سنجاق کردن یا Pin It است. این امر خوانندگان را قادر می‌سازد که با سنجاق کردن مطالب آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی: همچنین می‌توانید مسیر ساده‌ای را طی کنید و آن قرار دادن دکمه‌های اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی است. این به خوانندگان اجازه می‌دهد تا کل داستان را با دوستان، خانواده و همکاران خود در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

۴_ ارسال بخش‌هایی از محتواهای جدید به ایمیل مشترکین برای ارتقاء نام تجاری

یکی از آسان‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای تبلیغ آنلاین مطالب از طریق بازاریابی توسط ایمیل است. این امر به این دلیل است که افراد غالباً روزانه چندین بار ایمیل خود را بررسی می‌کنند و بسیاری از افراد ایمیل را مستقیماً از تلفن همراه خود دریافت می‌کنند. با ارسال محتوا به ایمیل مشترکین، مطمئن می‌شوید که محتوای جدیدتان توسط مخاطبان مناسب دیده می‌شود.

ارسال پیام

 

۵_ ارسال ایمیل‌های هدفمند به منابع خود

وقتی محتواهای جدیدی را ایجاد می‌کنید و به منابع خاص یا متخصصان پیوند می‌دهید، یعنی یا از طریق نام بردن و یا از هر روش دیگری محتواهایتان را به آن‌ها ربط می‌دهید که باعث می‌شود در معرض دید بیشتری از طریق اینترنت قرار بگیرید. شرکت‌ها و افرادی که از آن‌ها به عنوان منبع استفاده می‌کنید مخاطبان منحصربه‌فرد خود را دارند که احتمالاً افرادی را شامل می‌شوند که هدف شما در بازار هستند؛ پس چرا از این پیوندها استفاده نکنید؟

برای ارتقاء نام تجاری یک ایمیل ساده تهیه کنید که به منبع موردنظر ارسال شود و به آن‌ها بگویید که در محتواهایتان به آن‌ها اشاره کرده‌اید. بهترین بخش آن این است که حتی لازم نیست مستقیماً از آن‌ها بخواهید که محتوا را به اشتراک بگذارند. یک شانس خوب وجود دارد که آن‌ها بخواهند آن محتوا را در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌شان به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود ارسال کنند.

 

۶_ ایمیل یا پیام شخصی در شبکه‌های اجتماعی در جهت ارتقاء نام تجاری

شاید یکی از منحصربه‌فردترین روش‌های تبلیغ محتوا، استفاده از افراد یا کاربران تأثیرگذاری است که ممکن است به اشتراک‌گذاری محتواهای شما علاقه‌مند باشند.

از آنجا که اکثر کاربران تأثیرگذار نیازی به کمکتان برای جذب دنبال‌کنندگان جدید ندارند، باید مطمئن شوید که چیزی برای آن‌ها وجود دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توان توجه آن‌ها را جلب کند و یا به تبلیغ مقاله ترغیب کرد، استفاده از آن‌ها به عنوان منبع برای محتواهایتان است. در لینکدین یا از طریق ایمیل به کاربر تأثیرگذار مراجعه کرده و از آن‌ها بپرسید که آیا آن‌ها مایل هستند دیدگاهی در مورد موضوع شما ارائه دهند. همچنین ممکن است بخواهید از یک نقل‌قول آن‌ها در محتوایی که قبلاً منتشر شده است یا از اطلاعاتی که در وبلاگ‌شان ارسال کرده‌اند استفاده کنید.

وقتی از کسی که تولید محتوا می‌کند به‌عنوان منبع در مطالب استفاده می‌شود، فرد تمایل بیشتری به آن مطلب پیدا خواهد کرد. اگرچه این ضمانت نیست که آن‌ها این مطالب را در کانال‌های خود به اشتراک بگذارند، اما اگر کاربران تأثیرگذار این محتوا را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارد، نام تجاری شما این توانایی را دارد که مخاطبان جدیدی را به‌دست آورد و همچنین می‌تواند تأثیر زیادی در جهت ارتقاء نام تجاری داشته باشد.

ارسال ایمیل

۷_ با افرادی که مطالب مشابه به مطالب شما را به اشتراک گذاشته‌اند، ارتباط برقرار کنید

نمی‌توان انتظار داشت که به خودی خود مخاطب پیدا کرد. گاهی اوقات باید کمی تحقیق کرد و کارهای زیادی برای رسیدن به روابط با افراد مناسب انجام داد. با برقراری ارتباط با افراد در شبکه‌های اجتماعی که به صنعت یا تجارتتان علاقه دارند، می‌توانید برای ایجاد و ارتقا محتوای خود در شبکه‌هایی که بیش‌ترین اهمیت را دارند، تلاش کنید. با افراد جدید در لینکدین، فیس‌بوک و توییتر ارتباط برقرار کنید که اغلب محتواهایی را که مشابه یا مرتبط با نوع محتوا شما است را به اشتراک می‌گذارند.

بسیاری از این حساب‌های کاربری تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده دارند که به این منابع اعتماد می‌کنند تا محتوای مرتبط و با کیفیت بالا را ارائه دهند. برقراری ارتباط با این کاربران و به اشتراک گذاشتن مطالب خود با آن‌ها، در جهت ارتقاء نام تجاری مفید است و می‌تواند به افزایش تعداد مخاطبان کمک کند.

 

۸_ برای ارتقاء نام تجاری در محتواهای بایگانی‌شده که محبوبیت دارند، پیوندهایی به محتوای جدید اضافه کنید

یک راه دیگر برای ترویج مطالب خاص و معرفی هرچه بیشتر نام تجاریتان از طریق پیوند دادن به این قسمت از مطالب در وب‌سایت است.

پیوند دادن به مطالب جدید در محتواهای بایگانی‌شده محبوب نه تنها در ایجاد پیوند داخلی کمک می‌کند، بلکه باعث بهبود SEO می‌شود؛ همچنین تضمین می‌کند که افرادی که در ابتدا در این صفحات محبوب قرار می‌گیرند نیز فرصتی برای خواندن مطالب مرتبط‌تر از تجارتتان خواهند داشت.

هنگام انتخاب بخشی از مطالب برای پیوند دادن، محبوب‌ترین محتواهای وبلاگ خود را انتخاب کنید. پس از شناسایی این موارد، می‌توانید به بقیه‌ی مطالبتان نگاهی بیندازید تا مقالاتی را که مربوط به موضوع اولیه است، پیدا کنید و به آن‌ها پیوند دهید. حال هر کسی که محتواهای محبوب وبلاگ را می‌خواند در معرض مقالات جدید قرار خواهد گرفت و این فرصت را دارد که روی آن‌ها کلیک کرده و آن‌ها را نیز بخواند.

پیوند داخلی نه تنها یک راه عالی برای ارائه ارزش بیشتر برای بازدیدکنندگان شما است بلکه به حفظ آن‌ها در سایتتان نیز کمک می‌کند. هرچه مدت زمان ماندن آن‌ها در سایت شما بیشتر باشد، این از نظر سئو بهتر است.

ارتباط درونی تنها راه عالی برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان نیست، اما به حفظ آن‌ها در سایت کمک می‌کند. هرچه مدت زمان ماندن آن‌ها در سایت بیشتر باشد، رتبه سئو بهتر می‌شود.

ارتقاء نام تجاری

 

کلام آخر

بهترین راه برای ارتقاء نام تجاری، تبلیغ محتوا است، اما تبلیغ محتوا کار آسانی نیست، در نتیجه راه‌کارهایی در این مقاله ارائه شده است تا به چگونگی تبلیغ محتوا و در نهایت ارتقاء نام تجاری کمک کند.

به اشتراک گذاشتن محتوا بیش از یک بار در شبکه‌های اجتماعی، اجازه ورود کاربران مهمان به وبلاگ‌های مرتبط، آسان کردن راه‌های اشتراک‌گذاری مطالب، ارسال بخش‌هایی از محتوا به ایمیل مشترکین، ارتباط برقرار کردن با افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی و برقراری پیوند بین محتواها همگی راه‌کارهایی برای تبلیغ محتوا هستند که منجر به ارتقاء نام تجاری می‌شوند.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *