ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
873 بازدید
۸ دیدگاه
اشتراک گذاری

پیدا کردن کارکنان خوب کار ساده‌ای نیست. پس از حذف همه کاندیداهایی که واجد شرایط نبودند، باید دریابید آیا متقاضیان دیگر می‌توانند واقعاً از پس کار برآیند، یا خیر. اما حتی اگر از این امتحان هم گذشتند، به طور اتوماتیک کار را به آن‌ها پیشنهاد نکنید.

طی انجام مصاحبه، سعی کنید بفهمید که شخص با فرهنگ سازمانی شما هم راستاست یا نه. آیا کارمند احتمالی شما به راهنمایی‌های زیادی احتیاج دارد؟ اگر شرکت شما از آن دسته است که کارکنانی خود-مدیر دارد، ممکن است این شخص از محیط راضی نباشد. آیا ارزش‌های شرکت را درک می‌کند؟ چطور از پس انجام به موقع کار بر می‌آید؟ اگر او در فشار بهتر کار می‌کند و محیط کاری شما بر محوریت ضرب‌العجل‌ها کار می‌کند، بسیار خوب، همین فرد مناسب است. در غیر این صورت، همچنان به دنبال کارمند مناسب باشید. بفهمید کاندیدای شما دوست دارد چه کاری انجام دهد، سپس فکر کنید که آیا محیط کاری شما به دمیدن اشتیاق در این افراد کمک می‌کند یا نه.

حتی وقتی کارمند را استخدام کردید، به ارزیابی او ادامه دهید. وقتی می‌بینید کارکنان نقش خود را در مأموریت اصلی شرکت می‌دانند، می‌توانند از توانایی‌های خود به نحو احسن استفاده کنند، و به شغل‌شان علاقه‌مندند، بدانید علائم یک کارمند مناسب را دریافت می‌کنید.

وقتی کسی را استخدام می‌کنید که متناسب با فرهنگ سازمانی شما نیست، چه کارمند بماند، چه شغل را ترک کند، به خاطر این تصمیم ممکن است هزینه‌ی زیادی بپردازید؛ اگر شغل را ترک کند، مجبور خواهید بود دوباره نیروی تازه استخدام کنید و او را آموزش دهید. اگر در شغل بماند، ممکن است بر رفتارها و تقسیم کار همکارانش تأثیر منفی بگذارد و روحیه‌ی افراد در مدت زمان بسیار کوتاهی لطمه ببیند.

خواه در شغل بماند یا برود، برای وقت، انرژی و بهره‌وری سازمان شما هزینه‌‌بر خواهد بود؛ تازه اگر روحیه‌ی از دست رفته‌ی دیگران را به حساب نیاوریم، بابت استخدام و به کارگیری نیروی نامناسب، زیان بسیاری به شما تحمیل خواهد شد.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

8 پاسخ به “آیا این فرد مناسب کار شماست یا نه؟”

  1. م جبلي گفت:

    ممنون از مطلب بسیار مفیدتون ??

  2. یونس گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

  3. مهديه رفيعي گفت:

    مصاحبه ی درست دقیق و جامع یکی از مهمترین عواملی هست که میتوان با آن کارمندان یکدست و با روحیات یکسان انتخاب کرد و باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد
    ممنون از مطلب مفیدتون??

  4. آرزو کریمی گفت:

    ?? حتما باید این کتاب رو مطالعه کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *