برندسازی شخصی : شبکه های اجتماعی تان را شخصی کنید
اولین برداشتی که در اینترنت از شما می شود بسیار شبیه اولین برداشتی است که در برخورد حضوری از شما می شود، بنابراین خوب است شبکه های اجتماعی تان را شخصی کنید. برای اینکه بتوانید برداشت دلخواه تان را در مخاطب ایجاد کنید می توانید از دوستان خود کمک بگیرید.
شبکه های اجتماعی شما نقش قطب هویت آنلاین شما را به عهده دارند، بنابراین زمانی که از دوستان خود کمک می گیرید می توانید متوجه کاستی های خود شوید و آنها را اصلاح کنید. بعضی از شبکه های اجتماعی بیشتر محتوای عکس دارند بعضی محتوای نوشتاری، در کل خوب است که شما بتوانید با اشتراک گذاشتن هرگونه محتوایی ارتباط مطلوب را با مخاطب خود به دست آورید.
یک مجموعه ی ویدیو درست کنید
ویدیو یکی از محتواهای کاربردی و پر طرفدار است که اگر بتوانید بر روی آن به خوبی کار کنید بهترین نتیجه را می گیرید. اگر برای خودتان کار می کنید بهتر است که یک مجموعه ی ویدیویی درست کنید تا توجه مخاطب هدف تان را به خود جلب کنید. امروزه موج جدیدی از وبلاگ ویدیویی در راه است به نام “ولاگ Vlog” پس بهتر است خود را برای آن آماده کنید.
شما می توانید با قرار داردن ویدیو های مختلف بر روی وب سایت تان و یا شبکه های اجتماعی تان شخصیت خود را به مخاطبانتان نشان دهید و با انجام این کار رابطه ی بهتری را هم با آنان به وجود می آورید.
در استفاده از موسیقی خبره شوید
موسیقی هم یکی از عوامل تاثیرگذار است، درست است که تداعی برند شخصی با موسیقی رایج نیست ولی روش منحصر به فردی است. اگر عاشق موسیقی هستید می توانید با دعوت کردن مخاطبانتان به یک کنسرت برای آنها اوقات خوبی را رقم بزنید و از بودن کنار آنها لذت ببرید. موسیقی می تواند علایق شما و جنبه ی دیگری از شما را به مخاطبتان بشناساند.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید