ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
494 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تکنیک فروش : اعتراض ناشی از عدم نیاز

مشتری ای که چنین اعتراضی را مطرح می کند هنوز احساس نمی کند که به محصول شما نیاز دارد و به شکل های مختلف آن را مطرح می کند. از همین رو است که در تقسیم بندی به آنها اعتراض ناشی از عدم نیاز گفته می شود که به شکل های مختلفی هم بیان می شود.

ما مقدار زیادی از این کالا را در انبار داریم و تا آنها مصرف نشود نمی توانیم خرید کنیم. ممکن است پاسخگویی به این اعتراض کمی سخت به نظر برسد، اما یک فروشنده ی حرفه ای با کمی تامل می تواند پیشنهادهای خوبی را برای مصرف کالا ارائه دهد. اگر دلیل خریدار بهانه ای بیش نباشد، فروشنده در اینجا سریع متوجه می شود و می تواند به گونه ای دیگر با اعتراض برخورد کند.

قفسه ای مربوط به این کالا پر است و ما در فروشگاه جایی برای آن نداریم. این اعتراض اکثرا به عنوان بهانه ای برای نخریدن مطرح می شود و فروشنده به سادگی متوجه می شود که خریدار کاملا متقاعد نشده است که به این محصول نیاز دارد.

از آنجایی که این اعتراض بهانه ای برای نخریدن است فروشنده نمی تواند به صورت آشکار و مستقیم به آن پاسخ دهد و باید مانند غلبه بر اعتراض های پنهان که قبلا گفته شده است با آن برخورد کند.

ما کار کردن با عرضه کننده ی خودمان را دوست داریم و دلیلی برای تعویض آن نداریم.  این اعتراض اکثرا توسط فروشگاهها و یا کارخانه های تولیدی مطرح می شود که جزو سخت ترین اعتراض ها است، زیرا اینگونه به نظر می رسد که خریدار به کالا احتیاج ندارد. در اینجا باید تولید کننده را متقاعد کرد که شما قصد ندارید عرضه کننده های قبلی را در میدان به در کنید بلکه می خواهید در کنار آنها مشغول به کار شوید. کار اصلی شما این است که آنها متقاعد کنید تا عرضه کنندگان مختلفی داشته باشند تا اگر روزی نتوانستند با یکی کار کند همیشه جایگزین مناسبی داشته باشند.

این کالا نیازی به تعویض ندارد. بسیاری از مشتریان دوست ندارند که محصولات قدیمی خود را با محصولات جدید جایگزین کنند. از این رو فروشنده نباید درخواست تعویض محصول را بدهد باید پیشنهاد دهد که هر دو محصول در کنار هم قرار گیرند، زمانی که این اتفاق بیفتد به مرور زمان و به صورت خود به خود با توجه به درخواست مردم محصول جایگزین می شود.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *