ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۹
662 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : توجه به دیگران

وقتی افراد در مسائل خود غرق اند، اغلب به چگونگی رفتار دیگران توجه نمی کنند. این کار، اشتباه بزرگی است. عدم تشخیص نشانه ها به حذف اطلاعات با ارزشی منجر می شود. نحوه ی رفتار یک فرد ممکن است گفته های او را تکمیل کند و چیزی به آن بیفزاید و حتی جانشین آن شود.

با مشاهده ی زبان بدن مردم، در مسیر درست درک واقعی منظورشان قرار می گیرید. چه مشغول مشاهده ی شرکت کنندگان یک جلسه باشید و چه بحثی خانوادگی و چه زوجی در یک رستوران، با آگاهی از اینکه آدم ها بدن خود را در چه موقعیت هایی قرار داده اند و چگونه آن را حرکت می دهند، می توانید بیش از خودشان به نکاتی درباره ی رابطه ی آنها پی ببرید.

در اینجا شماری از حالات گویا، به ویژه حالات مربوط به چهره، آمده است که بیانگر احساسات مختلف اند:

شادی: پلک های پایین کمی بالا می آیند، لبه های بیرونی چشم ها چین می خورند و گاهی چشم ها تنگ می شوند؛ گوشه های لب به بالا و بیرون متمایل می شوند و ممکن است از هم فاصله بگیرند تا دندان های بالایی نمایان شوند؛ گونه ها به شکل سیب بالا می آیند؛ چروک های C شکل از گوشه های لب بالا آمده و به کناره های بینی کشیده می شوند. بدن باز و گشاده و متمایل به جلو است.

تعجب: ابروها به حالت منحنی به سرعت بالا می رود، چروک ها در عرض پیشانی منتشر می شود؛ چشم ها باز و گشاد می شوند، طوری که سفیدی آنها معلوم است؛ فک می افتد؛ دهان شل می شود و سر به درون شانه های بالا آمده خم می شود.

غم: انتهای داخلی ابروها بالا می رود؛ چشم ها مرطوب به نظر می رسند؛ گوشه های دهان می افتد و صورت شل به نظر می آید؛ لب ها ممکن است بلرزند. شانه ها به جلو خم می شود؛ بدن سست و بی حال است.

ترس: شبیه به حالت تعجب است، اما تفاوت های ظریفی بین این دو وجود دارد. ابروهای بالا رفته به سمت هم کشیده می شوند (ابروها به اندازه ی حالت تعجب، منحنی نمی شود). وسط پیشانی چین می خورد (هنگام تعجب، چین و چروک در طول ابروها پخش می شود). سفیدی چشم ها نمایان می شود، لب ها به عقب کشیده و دهان کمی باز می شود. شانه ها نسبت به بدن به عقب خم می شوند.

عصبانیت: ابروها به پایین و داخل کشیده می شود، چروک های عمودی بین ابروها ایجاد می شود؛ چشم ها تنگ می شوند و نگاهی تند و خیره پیدا می کنند. لب ها محکم بسته می شود و گوشه هایش به پایین می چرخند؛ ممکن است سوراخ های بینی گشاد شوند. دست ها مشت و بدن به جلو متمایل می شود.

دیگران را نامحسوس نگاه کنید. اگر مردم حس کنند زیر ذره بین قرار گرفته اند، ممکن است به شما حس خصمانه ای پیدا کنند.

جیمز، دانشمندی بسیار برجسته و برنده ی جوایز معتبر، بسیار مسن تر از همسر کنونی اش است. در یک مهمانی خصوصی شام که به افتخار او برگزار شده بود، از او خواستند تا هنگام سرو قهوه صحبتی دوستانه داشته باشد. همان روز، او در یک ضیافت ناهار در جمع همکاران و طرفداران خود بعنوان سخنگوی مهمان دعوت شده بود.

جیمز در آن زمان با صراحت و قدرتی معقول و مناسب صحبت می کرد. همسرش در میان مردم با تحسین به او می نگریست، به جوک هایش می خندید و سردسته ی تشویق کنندگان بود. در پایان عصر، جیمز خسته بود، در نتیجه داستان هایش بی سر و ته و کلماتش نامفهوم و جوک هایش بی مزه بود.

همانطور که جیمز مشغول صحبت بود، همسرش با مرد جوان و خوش تیپی که کنار او شام می خورد پچ پچ می کرد، زیر لب می خندید و در همان حال هر از گاهی به همسرش نگاهی می انداخت و به ساعتش اشاره می کرد، گویی می خواست بگوید وقت تمام کردن حرف هایش است. وقتی در نهایت جیمز سر جای خود نشست، همسرش به او از آن طرف میز اخمی کرد، سپس به طرف مردی که سمت راستش برگشت و صحبت دوستانه ی خود را با او از سر گرفت. از طرز رفتار همسر جیمز در طول روز و هنگام عصر مشخص بود که آنها رابطه ای پیچیده و بغرنج دارند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *