ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۱
596 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۷ راه مقابله با تماس های مزاحم تلفنی

در اینجا هفت پیشنهاد برای مقابله با مزاحمت های تلفنی ارائه می شود.

۱. از تلفن به عنوان یکی از ابزارهای کار استفاده کنید. به تماس های تلفنی خیلی سریع جواب بدهید و خیلی زود تلفن را قطع کنید. در محل کارتان گفتگوهای شخصی نداشته باشید. تماس های تلفنی تان را تا جایی که ممکن است کوتاه کنید و وقتتان را با تلفن هدر ندهید.

بعد از نوجوانی تلفن برایتان تبدیل شد به وسیله ای برای روابط اجتماعی که به وسیله آن با دوستانتان تماس می گیرید. در نتیجه عادت کرده اید که وقت زیادی را برای مکالمات بیهوده تلفنی صرف کنید. برای همین در بزرگسالی هنوز هم آن را وسیله ای برای معاشرت و گپ زدن با دیگران می شناسید.

این کار عادت تان شده است. ولی وقتی وارد دنیای کار می شوید باید این عادت را کنار بگذارید و تلفن را به عنوان وسیله ای برای مکالمات کاری در نظر بگیرید. در طول ساعات کاری که معمولا از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر است، باید خودتان را مقید کنید از تلفن به عنوان یکی از ابزار کار استفاده کنید.

۲. تماس هایی را که با شما گرفته می شوند قبل از پاسخ دادن شناسایی کنید. پیش از پاسخ دادن به تلفن ابتدا باید بدانید چه کسی با شما تماس گرفته است و از شما چه می خواهد. بر کنجکاوی ذاتی تان که هنگام برخورد با تماس های ناشناس به سراغ تان می آید، غلبه کنید. قبل از برداشتن گوشی تلفن علت تماس را حدس بزنید.

٣. تماس های تلفنی را به بعد موکول کنید. هر مدت زمانی را که در طول ساعات روز ممکن است به عنوان ساعات بدون مزاحمت تعیین کنید. خودتان را بنده زنگ تلفن نکنید. وقتی مشغول انجام کار مهمی هستید یکی از بهترین روش ها قطع کردن تلفن است. اگر تماسی که با شما گرفته می شود خیلی مهم باشد، دوباره با شما تماس خواهند گرفت.

۴. وقت معینی را برای پاسخ به تماس های تلفنی مشخص کنید. وقتی با دیگران تماس می گیرید ولی دسترسی به آنها ممکن نیست برای آنها پیغام بگذارید و مشخص کنید که برای تماس با شما چه موقع مناسب است. وقتی کسی با شما تماس می گیرد و نمی توانید به تلفن او جواب بدهید، مطمئن شوید منشی تان با مسئول بخش پذیرش سازمان زمان مناسب برای تماس با او را مشخص می کند. با این کار میدانید که باید چه موقع منتظر تماس او باشید و بنابراین مجبور نیستید مرتب گوشی را بردارید و بگذارید.

۵. تماس های تلفنی تان را دسته بندی کنید. از منحنی یادگیری استفاده کنید. تمام تماس های تلفنی تان را در زمانی معین انجام بدهید و تمام طول روز را به آن اختصاص ندهید. بعضی مواقع تماس های تلفنی تان می تواند راس ساعت ۱۱ صبح باشد و ساعت ۱۱ تا ۱۲ را برای پاسخ دادن به تماس هایی که با شما گرفته می شود در نظر بگیرید. یا می توانید ساعت ۳/۳۰ بعد از ظهر را برای تماس های تلفنی تان در نظر بگیرید و تا ساعت ۴/۳۰ بعد از ظهر هم به تماس هایی که با شما گرفته می شود جواب بدهید.

۶. از پیش برای تماس های تلفنی برنامه ریزی کنید. تلفن های کاری تان را مثل یک ملاقات در نظر بگیرید و برای مذاکرات یا نشست های تلفنی تان یادداشت و برنامه داشته باشید. یکی از اتلاف کننده های بزرگ وقت این است که گوشی تلفن را بردارید و به طرف مقابل زنگ بزنید ولی فراموش کرده باشید که می خواستید در چه موردی صحبت کنید و چه مسئله ای را مطرح کنید.

۷. یادداشت های دقیق تهیه کنید. از گفتگوهای تلفنی تان یادداشت های دقیق تهیه کنید. انسان قدرتمند کسی است که بهترین یادداشت ها را دارد. هرگز به هیچ تلفنی بدون دفترچه یا برگ یادداشت و قلم در دست جواب ندهید. تمام مواردی را که طرف مقابل مطرح می کند و با آنها موافقید یادداشت کنید. همچنین تمام مواردی را که طرف مقابل روی آن توافق می کند بنویسید، از جمله شماره تلفن ها، ساعت ها، تاریخها، مبلغ ها و هر چیزی که در مورد آنها مذاکره می شود. این یادداشت ها در آینده برایتان فوق العاده مفید خواهند بود.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *