ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۷
341 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : برای آینده تان وقت بگذارید

هروقت این موضوع را در سیمنار ها و کارگاه های آموزشی مطرح می کنم بسیاری از شرکت کنندگان اعتراض و اخم می کنند. آنها فکر می کنند در زندگی بدون پرداخت هزینه ای که سایرین پرداخت کرده اند یک شبه می شود راه صد ساله را پیمود. آن ها به دنبال راهی ساده و سریع برای رسیدن به قله هستند بدون اینکه مجبور باشند صدها یا شاید هزارها ساعت کار سختی را که برای رسیدن به آنجا لازم است انجام دهند.

بعضی اوقات به من می گویند پنج سال خیلی زیاد است و من هم در جواب می گویم که معمولا نظرشان را تغییر می دهد: «بخواهید نخواهید زمان می گذرد.» تا پنج سال دیگر چند ساله خواهید شد؟ جواب پنج سال بزرگتر از سن فعلی تان است. به عبارت دیگر، در هر حال زمان در حال گذشتن است. تنها مسئله ای که وجود دارد این است که بعد از پنج سال در حوزه فعالیت تان می خواهید در کجا قرار داشته باشید؟

مژده اینکه اگر رسیدن به تبحر و مهارت در حوزه فعالیتی که دارید را هدف بلند مدت تان قرار دهید و هر روز به آن سمت حرکت کنید و مرتب برای ارتقای مهارت تان بخوانید، گوش بدهید و یاد بگیرید بدون تردید در حوزه کاری تان به اوج می رسید. اگر آمادگی داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت مایه بگذارید و هزینه کامل آن را بپردازید سرانجام ثمره آن را خواهید دید. برای رسیدن به نقطه اوج موفقیت در حوزه فعالیتی که دارید به جز خودتان هیچ کس نمی تواند شما را متوقف کند و شما تنها موقعی متوقف می شوید که توقف کنید.

در تمام ساعات اولویت ها را در نظر داشته باشید

قانون ۸۰ / ۲۰ را در تمام کارهایتان به کار بگیرید. سودمندترین محصولات یا خدماتی را که سازمان شما ارائه می کند شناسایی کنید. ۲۰ درصد از مشتری هایی که بیشترین ارزش را دارند شناسایی کنید. ۲۰ درصد از کارکنانی که بیشترین ارزش را برای سازمان تان دارند شناسایی کنید. ۲۰ درصد از فرصت هایی که احتمالا پیش خواهند آمد و از طریق آنها می توانید ۸۰ درصد فروش یک سال تان را انجام بدهید کدامند؟ به کسب وکارتان با عینک ۸۰ / ۲۰ نگاه کنید. مطمئن شوید که فعالیت هایی که می کنید برای شما مؤثرترین هستند.

چه نوع تولید خدمات و محصولی برای سازمان شما بیشترین موفقیت را در پی خواهد داشت؟ چه عاملی باعث رشد سازمان شما از موقعیت قبلی به موقعیت فعلی بوده است؟

“کلید رسیدن به موفقیت های بزرگ در آینده، شناسایی دلایل موفقیت فعلی شماست.”

همین در آینده سکوی پرشتان برای رسیدن به برتری در بازار می شود. در تعیین اولویت ها باید کارتان را خیلی روشن تجزیه و تحلیل کنید و شناخت کاملی از آن به دست بیاورید. حوزه رشد سازمان تان یا امتیازی را که بر رقبا دارید شناسایی کنید. در کجا و به چه نحوی سازمان شما و محصول یا خدماتی که ارائه می کند نسبت به رقیب هایتان برتری دارد؟ در کدام حوزه ها اگر محصولات یا خدمات جدیدی ارائه کنید یا محصولات و خدمات فعلی را بهتر کنید گشایش هایی ممکن است رخ دهد؟

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *