برندسازی شخصی : لوگوی شخصی تهیه کنید
برندسازی شخصی با روابط سر و کار دارد از همین روز بهتر است که لوگوی شخصی تهیه کنید تا بتوانید ارتباط خوبی با مخاطبانتان برقرار کنید. لوگو هوشیاری ایجاد می کند و نماد شما است. لوگو می تواند یک نماد، متن، عنصر گرافیکی و یا ترکیبی از اینها باشد. یادتان باشد که تصویر بیشتر در ذهن مردم می ماند تا متن.
لوگو نماد برند شخصی شماست و از شما هویت به یادماندنی می سازد، بنابراین باید در انتخاب لوگو کاملا دقت کنید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید. درست است که لوگو اصولا برای برندهای شرکتی استفاده می شود ولی شما می توانید لوگویی برای برند شخصی تان تهیه کنید.
لوگوی شما باید ساده و تمیز باشد، برای اینکه لوگوی خوبی داشته باشید به نکات زیر توجه کنید:
- ارتباط با برند: دوست دارید که مردم چگونه با شما ارتباط برقرار کنند؟ نمادی را پیدا کنید که هم برایتان اهمیت داشته باشد و هم مخاطب بتواند با شما ارتباط برقرار کند.
- رنگ: از رنگ هایی استفاده کنید که نشان دهنده ی برند شما و شخص شما باشد. از رنگ هایی استفاده کنید که برای مخاطب گیرا باشد، اکثرا برای لوگوها از رنگ های زنده استفاده می شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.
- شکل یا نماد: نمادها عناصر قدرتمندی هستند، باید لوگو به گونه ای طراحی شود که هم عناصر خوبی داشته باشد و هم به آسانی قابل درک باشد.
- اندازه: لوگوی شما در همه موارد مربوط به برندتان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید اندازه ی آن مناسب باشد، به اندازه ی کافی بزرگ باشد که دیده شود و به اندازه ی کافی کوچک باشد باشد که بقیه محتوا دیده شود. حتما لوگوی تان را در قالبی ایجاد کنید که تغییر اندازه ی آن برای کارهای مختلف وجود داشته باشد.
اگر به لوگوی تان علاقه دارید و نسبت به نشان دادن آن به دیگران حس خوبی دارید، برایش وقت بگذارید و یک لوگوی شگفت انگیز طراحی کنید.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید