ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
375 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ترتیب دهی به ارزشها

ترتیب اهمیت موضوع های مختلف زندگی مانند خانواده، کار و روابط با دیگران از نظر انسان های مختلف متفاوت است. قاعده این است که ما همیشه چیزی را نسبت به چیز دیگر با ارزش تر می دانیم. در هر موقعیتی همیشه چیزی را انتخاب می کنیم که از نظر ما نسبت به چیزهای با ارزش تر است. تنها موقعی که مجبور می شویم بین دو گزینه از ارزش هایمان یکی را انتخاب کنیم برایمان روشن می شود که کدام یک برایمان ارزشمندتر است. ترتیب ارزش ها شخصیت و ویژگی شما را تعیین می کند. تغییر ترتیب ارزش ها در واقع شخصیت شما را تغییر می دهد.

در اینجا نمونه ای ارائه می شود که نشان میدهد چطور ارزش های مشابه ولی با اولویت مختلف شخصی را از شخص دیگر متمایز می سازد. تصور کنید شما دو کارمند دارید به نام های بیل و تام. هر دوی آنها در زندگی سه ارزش را دنبال می کنند: خانواده، سلامتی و موفقیت شغلی. ولی اولویت بندی ارزش هایشان با هم متفاوت است. ترتیب اولویت ارزش های بیل خانواده، سلامتی و موفقیت شغلی است. ارزش خانواده برای بیل بیشتر از سلامتی و موفقیت شغلی است و ارزش سلامتی بیشتر از موفقیت شغلی است. هر وقت مجبور می شود بین این چند چیز یکی را انتخاب کند خانواده اش اول از همه قرار می گیرد. تام نیز به همین ارزش ها معتقد است ولی ترتیب آنها متفاوت است.

ترتیب اولویت او عبارت است از موفقیت شغلی، خانواده و بعد سلامتی. هر موقع او مجبور می شود بین موقعیت شغلی و خانواده یکی را انتخاب کند موفقیت شغلی اول، خانواده دوم و سلامتی او در مرحله سوم قرار می گیرد. مسئله اینجاست. آیا بین بیل و تام اختلاف شخصیت وجود دارد؟ آیا این اختلاف زیاد است یا کم؟ دوست دارید با کدام یک از آنها دوست می شدید؟ به کدام بیشتر می توانید اعتماد داشته باشید و با کدام یک می توانید راحت تر باشید؟ وقتی دیگران را از نقطه نظر ارزش هایشان ارزیابی کنید، پاسخ این سؤال ها روشن می شود.

شما همان ارزشهایتان هستید

ارزش های واقعی شما در همه شرایط تنها با اعمال تان و انتخاب هایی که دارید مشخص می شود. خیلی از افراد می گویند خانواده از همه چیز در زندگیشان مهم تر است ولی وقتی به نحوه سازماندهی وقت شان دقت می کنیم از اعمالی که انجام میدهند روشن می شود که کار، بازی گلف و معاشرت با دیگران و سایر فعالیت ها برایشان ارزشمندتر از خانواده است چرا که اولویت بندی وقت شان بر این اساس است.

مجردها و متاهل ها و صاحبان فرزند ارزش هایشان با هم متفاوت است. ارزش های شما به عنوان یک نفر آدم مجرد که مسئولیتی در قبال دیگران ندارد ممکن است اول کارتان، بعد معاشرت، مسافرت، تفریح، ورزش و سایر فعالیت ها باشد. ولی به محض اینکه ازدواج می کنید و تشکیل خانواده می دهید و بچه دار می شوید، ناگهان ارزش های شما به میزان چشمگیری تغییر می کند. تقریبا یک شبه، همسر و فرزندان تان نسبت به سایر موارد در اولویت قرار می گیرند. نقطه شروع مدیریت زمان و تعیین اولویت ها این است که فکر کنید واقعا چه کسی هستید و چه چیزی برایتان اهمیت بیشتری دارد. بعد از این کار باید فعالیت هایتان را به نحوی تنظیم کنید و آنها را مورد بازنگری قرار دهید که آنچه مهم تر است همیشه قبل از آنچه اهمیت کمتری دارد قرار بگیرد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *