ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
545 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : اولویت بندی درست

“موفقیت یعنی هدایت همه نیروهای پراکنده به سوی یک کانال واحد.”  جیمز آلن

توانایی شما در تعیین اولویت اهداف، وظایف و فعالیت هایتان کلید کارایی فردی شماست. این کار آسانی نیست. تمایل طبیعی انسان سنگین گرفتن وظایف سبک و تلاش برای انجام وظایفی است که اکثر مواقع اصلا ضروری نیستند. لازم است شنا کردن بر خلاف این جریان طبیعی را یاد بگیرید و قانون راحت طلبی را زیر پا بگذارید و روی وظایفی تمرکز کنید که واقعا در زندگیتان تفاوت ایجاد می کنند. راه های زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید اولویت های زندگی تان را تعیین کنید. مجموعه ای از روشهای فکری وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید وظایف مربوط را از نامربوط، وظایف مهم را از وظایف اضطراری و فعالیت هایی را که پیامدهای بلند مدت دارند از کارهای تفریحی، آسان و با لذت فوری تشخیص دهید.

با ارزش هایتان شروع کنید

برای تعیین اولویت هایتان ابتدا باید از ارزش هایتان شروع کنید. چیزی که برای شما اهمیت واقعی دارد. در میان تمام موضوع های مهم کدام بیشتر از همه برایتان اهمیت دارد؟ به چه چیز اعتقاد دارید؟ به چه چیز پایبند هستید؟ برای رسیدن به سطح بالای کارآمدی، شفاف کردن ارزش ها قبل از تعیین اولویت های زندگی شخصی و حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

اوج عملکرد فقط موقعی با عزت نفس عالی همراه می شود که فعالیت هایتان و ارزش هایتان با هم سازگار باشند. تنها موقعی واقعا احساس خوشبختی خواهید کرد که باورها و آنچه انجام می دهید بر هم منطبق باشند. از سوی دیگر، عدم سازگاری یا عدم توازن بین ارزش ها و فعالیت هایتان باعث فشار روحی، ناراحتی و نارضایتی می شود. هر زمان که فعالیت های بیرونی تان با باورهای درونیتان سازگاری ندارد فشار روحی و تنش را تجربه می کنید. بنابراین نقطه شروع برای رسیدن به اوج عملکرد این است که بر اساس ارزش هایی که دارید مهمترین اهداف و وظایف تان را تعیین کنید.

آزادی انتخاب

انسان را «موجود انتخاب کننده» نامیده اند، یعنی موجودی است که قدرت انتخاب دارد. شما همیشه به نوعی در حال انتخاب هستید؛ همیشه در حال انتخاب هستید بین چیزی که برایش ارزش زیادی قائلید و چیزی که برایش ارزش کمتری قائلید. اگر انتخاب غلطی داشته باشید که برخلاف ارزش های واقعی تان باشد دچار ناامیدی، کم کاری و در نهایت شکست خواهید شد.

بهترین راه تعیین ارزش هایتان نگاه کردن به اعمالی است که انجام می دهید. شما معمولا اعمالتان را هماهنگ با آنچه که در آن لحظه برایتان بیشترین اهمیت را دارد تنظیم می کنید. آنچه به زبان می آورید، آرزو دارید، یا به آن امید دارید یا اینکه قصد آن را دارید اهمیت ندارد. تنها آنچه که انجام می دهید گویای ارزش ها و اعتقادات واقعی شماست. برای اینکه خودتان را بشناسید به رفتارتان نگاه کنید، بخصوص به نحوه گذراندن وقتتان. بهترین راه تعمق و اندیشیدن به ارزش ها و اولویت های واقعی تان در هر حوزه ای همین است. انتخاب های شما به دیگران و خودتان شخصیت واقعی تان را نشان میدهد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *