ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
368 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : مهارت های مورد نیازتان را مشخص کنید

دانش و مهارت های دیگری را که برای رسیدن به هدف تان نیاز دارید مشخص کنید. چه چیزهای دیگری را باید یاد بگیرید؟ در مورد چه چیز باید بیشتر بدانید؟ مهم ترین دانش، مهارت یا تجربه دیگری را که برای رسیدن به هدف مورد نظرتان نیاز دارید چیست؟ به قول استاد سخن، لس براون:

«برای رسیدن به چیزی که هرگز پیش از این به آن نرسیده اید باید کسی شوید که هرگز پیش از این نبوده اید.»

برای رسیدن به هدف های بزرگ تر و بهتر باید مهارت ها و اطلاعات جدید را یاد بگیرید. تا زمانی که به سطحی بالاتر از آنچه هستید نرسید نخواهید توانست دستاوردی بیش از آنچه تا حالا داشته اید برسید. به خاطر داشته باشید که دانش یعنی قدرت. ولی فقط دانشی قدرت محسوب می شود که برای رسیدن به دستاوردهای مطلوب قابل استفاده باشد. از خودتان بپرسید: «دانش مورد نیاز من برای سریع تر رسیدن به هدف ها و به انجام رساندن وظایف خودم چیست؟» بعضی مواقع دانش کاربردی مورد نیازتان دانش بازاریابی و فروش است، بعضی مواقع مهارت مدیریت افراد است و بعضی مواقع هم مربوط می شود به دانش برنامه ریزی استراتژیک با توسعه سازمانی. اغلب اوقات مشخص کردن این دانش مشکل است ولی کشف و بعد یادگیری آن تأثیر فوق العاده ای روی دستاوردهای شما دارد.

آنهایی را که به کمک شان احتیاج دارید مشخص کنید

کسانی را که کمک، حمایت و همکاری آن ها برای رسیدن به هدف های شخصی و حرفه ای تان ضروری است شناسایی کنید. به کمک چه کسی نیاز دارید؟ چه کسی می تواند برای رسیدن به هدف تان به شما کمک کند؟ چه کسی می تواند مانع رسیدن به هدف تان شود؟ برای رسیدن به هدف تان در مدت زمان تعیین شده به همکاری چه کسی نیاز دارید؟

اغلب مواقع وقتی هدفی تعیین می کنید که به مدت زمان زیادی نیاز دارد به همکاری و تفاهم خانواده تان نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید در شرکت یا صنعتی که فعالیت می کنید به یک موقعیت ممتاز برسید به همکاری کارفرما، همکاران و زیر دستان تان نیاز دارید. درباره اینکه به همکاری چه افرادی نیاز دارید فکر کنید. برای جلب همکاری آن ها باید چه کار کنید؟ کمک آنذها در راه رسیدن شما به هدف هایتان برای آن ها چه سودی دارد؟ اول با نیاز دیگران با آنچه آن ها طالب به دست آوردنش هستند شروع کنید و سپس مشخص کنید که خودتان چه نیازی دارید و طالب چه چیزی هستید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *