ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
440 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

۴ مانع ذهنی در رابطه با مسائل مالی

  • چیزاهایی که از دیگران شنیده ایم

 حرف های به ظاهر حکیمانه ی قدیمی، در ناخودآگاه همگی ما ریشه دوانده اند؛ چرا که بارها و بارها، آنها را شنیده ایم. حرف هایی مانند “هیچ کس نمی تواند از راه درست پولدار شود”، “کسانی که پولدار می شوند دوستان شان را از دست می دهند” و بسیاری جملات مشابه دیگر که قرن هاست باعث شده اند کارگرانی که درآمد خیلی کمی دارند به زندگی های سطح پایین راضی باشند.

و به همین دلیل است که، با وجود آگاهی از مزیت رفاه مالی، باز هم بسیاری از مردم، ذهنیتی منفی نسبت به ثروت دارند.

توصیه ی ما این است: که برای رهایی از شر این گونه افکار منفی و باورهای غلط، به جای واژه ی پول و ثروت، از اصطلاح استقلال مالی استفاده کنید.

  • نگرانی در مورد آینده

“اگر شغلم را از دست بدهم چه؟”، “اگر ورشکست شوم چه می شود؟” کسانی که مرتبا به شکست فکر می کنند، مدام هم شکست می خورند، اما جالب اینجاست که افراد موفق و صاحبان کسب و کارهای عالی هم، بارها و بارها شکست خورده اند، اما هر بار با پذیرش شکست خود، کار دیگری را با ریسک بالاتر شروع کرده اند. آنها در طول فرآیند موفقت خود به شکست فکر نمی کردند، بلکه تصویری بسیار عالی از آینده در ذهن داشتند.

توصیه ی ما این است: که یک تصویر ذهنی واضح و جذاب از آینده داشته باشید و هدفی را که می خواهید به آن برسید در ذهن تان مجسم کنید.

  • امید واهی به بخت و اقبال

مراقب رویاهای واهی باشید! بعضی از رویاها هستند که نه تنها هیچ کمکی به شما نمی کنند، بلکه ممکن است جلوی پیشرفت تان را هم بگیرند؛ مثل رویای برنده شدن در قرعه کشی بانک یا به ارث بردن پول کلان از عمویی که هنوز او را نمی شناسید!

یا اینکه همیشه در این فکر باشید که بالاخره یک روز شما را کشف می کنند و شما به یک سوپر استار در سینما یا صنعت موسیقی تبدیل می شوید. مشکل این نوع خیال پردازی ها این است که شما را از تلاش برای رسیدن به اهداف تان وا می دارند.

توصیه ی ما این است: که زیاد به فکر خوش شانسی نباشید، به جای این، تصمیم های عاقلانه بگیرید. مثلا تصمیم بگیرید تا آخر سال، ۵ میلیون تومان بیش از حد معمول پول در بیاورید. اگر زندگی افراد موفق را بررسی کنید، می بینید که اکثر آنها معمولا شغل های دوم و سومی داشته اند؛ مثل راننده، پخش کننده ی روزنامه، نویسنده و … .

اگرچه ممکن است در مورد داستان برخی از این افراد، اغراق هایی هم صورت گرفته باشد، اما به هر حال یک چیز مشترک در بین تمامی آنها این است که: افراد موفق همیشه مرد عمل بوده اند و هرگز نخواسته اند نقش یک قربانی را بازی کنند.

  • بهانه گیری

گفتن جملاتی مثل “دلم می خواهد … اما…” در واقع نوعی بهانه گیری است. درباره ی این جمله ها فکر کنید. چنین جملاتی نشان می دهند که شما خودتان مانع پیشرفت تان می شوید. هیچ کس به اندازه ی خود شما، خواسته ها و آرزوهای تان را سرکوب نمی کند.

باید بین پول و بهانه گیری، یکی را انتخاب کنید. نمی توانید هر دو را با هم داشته باشید. افراد موفق هم این جمله را در سر خود دارند اما بخش اول، یعنی خواسته های شان بخشی قوی تر از بهانه های شان است.

توصیه ی ما این است: که خواسته های تان را به شکل دیگری به زبان بیاورید؛ مثلا بگویید: “دلم می خواهد… بدست بیاورم. برای اینکه موفق شوم باید… .”

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *