برندسازی شخصی : مخاطب تان را جذب قطب پروفایل تان کنید
پروفایل هاب “Profile hub” یا قطب پروفایل ، یک منبع آنلاین مرکزی است که افراد علاقه مند به شما را از مسیرهای مختلف به قطب اصلی هدایت می کند.مثل : سایت شخصی، وبلاگ یا صفحه ی اینترنت شما می تواند قطب پروفایل باشد.
استفاده از قطب پروفایل این امکان را به شما می دهد که ذهنیت کسانی که نام شما را در اینترنت جست و جو می کنند، را شکل دهید.قطب پروفایل شما نقطه مرکزی همه سایت هایتان است. از جمله وبلاگ، لینکدین، اینستاگرام، کانال ها و همه ی پروفایل شما در فضاهای مختلف اجتماعی. افراد با وارد شدن به پروفایل تان در می یابند که شما چه کسی هستید. محتوای پروفایل شما می تواند شامل:
- بیوگرافی مختصری در مورد خودتان باشد.
- لینک سایت ها و شبکه های اجتماعی تان باشد.
- نام محصول/برند/خدمات کسب و کار شما باشد.
- مشتری و یا مراجه کنندگان اصلی شما.
- میزان تحصیلات شما.
- عکس شما.
- عواملی که برند شما را تقویت می کند، مثل نظر مثبت شخصی معتبر در مورد شما.
- ویدیوهایی که نشان دهد شما که هستید و چه می کنید.
- لینک یا نسخه ی پی دی اف مقاله هایی که نوشته اید.
اکثر سایت هایی که در آن پروفایل می سازید، می تواند نقش قطب پروفایل شما را داشته باشد و تمام اطلاعات لازم را در بر داشته باشد.امروزه لینکدین یکی از مواردی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
در هر مرحله از زندگی تان که باشید، چه تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده باشید و چه در میانه ی کسب و کارتان می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی شهرت آنلاین خود را افزایش دهید. با اینکه شبکه های اجتماعی همگی خوب هستند، بهتر است قطب پروفایل شما وب سایت شما یا وبلاگ شخصی خودتان باشد.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید