ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
668 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ادامه ندادن روند گاو بنفش

در شرایط غیرقابل تحمل بازار کنونی، راز رویای هر کارآفرینی موفق چیست؟ شرکت هایی که توانستند با موفقیت در طی شبکه ی«آی.پی.او» ، عظیم، پرسرعت و شناور به عموم عرضه شوند و حتی آنها که در زمان رکود بازار، همچنان پیش رفتند، یک چیز مشترک دارند؛

اینکه آنها گاو بنفشی تولید کردند و آن را به اثبات رساندند. این موضوع می تواند شامل سایتهای پرطرفدار چت باشد و یا نسخه های بتا از نرم افزار دیتا بیس. پذیرش کنندگان اولیه ی کلیدی و اصلی در ارتباط با این موضوع، جار و جنجال به پا می کنند و این گونه سرمایه گذاران را به سوی خود جذب کنند.

بعد از آن دقیقا زمانی که شرکت ها درس گاو بنفش بودن را فراموش کردند، به جای به دست آوردن پول و استفاده از آن برای خلق گاو بنفش دیگر با سطح کیفیت بیشتر و برتر، به دنبال کسب سود و بهره وری رفتند و به همین دلیل به جای پیشرفت پسرفت نمودند. افسوس تعداد کمی از بازار ها به اندازه ی کافی سریع و با ثبات و یا آن قدر رو به رشد هستند که اجاره دهند یک شرکت عمومی برای مدت طولانی رونق داشته باشد.

قصاب ایتالیایی

تقریبا هزاران قصاب در ایتالیا وجود دارد، اما فقط یکی از آنها مشهور و ثروتمند است. «داریو ساچینی» نقش برجسته ای در صفحات مجلات و کتاب های راهنما دارد. مغازه ی قصابی او با ۲۵۰ سال قدمت، در شهر «پانزانو» تقریبا همیشه شلوغ است.

مردم از سراسر دنیا برای دیدن مغازه ی او می آیند تا به حماسه سرایی و اشعار پرشور او در مورد استیک گوساله ی «فیورنتینا»، گوش دهند. وقتی اتحادیه اقتصاد اروپایی فروش استیک همراه با استخوان درون آن را به خاطر ترس از بیماری جنون گاوی ممنوع کرد، داریو ساچینی مراسم تدفین ساختگی و دفن یک تکه استیک را مقابل مغازه اش برگزار کرد و با گذاشتن استیک در تابوت، نمایش خود را کامل کرد.

“رمز موفقیت او چه بود؟ آیا گوشت او بهتر بود؟ مطمئنا نه. داریو با استفاده از فرآیندی هوشمندانه و سیاستمدارانه برای فروش گوشت، بیش از یک روش را برای پول درآوردن از گاو به دست آورد. او انتخاب کرد که مانند دیگران نباشد و یک روش خاص را برای خود ابداع کرد. در واقع او گاو با رنگ بنفش را بین گاو های دیگر انتخاب کرد.”

(افسوس که بیماری گاو بنفش مسری نیست)

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *