ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
509 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

عامل «شخص شما»

وقتی مسئله محقق شدن هدف مطرح می‌شود؛ اهداف‌تان نیستند که باید رویشان کار شود، بلکه شما هستید که باید روی خودتان کار کنید.

دانستن این مسئله بسیار مهم است. باید بدانید که در زندگی، آن چیزی که می‌خواهید، به‌دست نمی‌آورید؛ بلکه آن‌طور که هستید، در زندگی به موفقیت می‌رسید. شما همان میزان موفقیت نصیب‌تان می‌شود که لایقش هستید؛ اما طبیعت انسان این‌طور است که دائم به نتیجه‌ها توجه دارد، نه دلایل آن‌ها.

این مسئله را در زندگی‌ام دیده‌ام که مردم از ازدواج‌شان شکایت می‌کنند، سپس از هم جدا می‌شوند. به طرز عجیبی هم، در رابطه بعدی خود به همان مشکلات برمی‌خورند؛ اما چرا؟ چون آن‌ها به مشکل اصلی پی نبرده‌اند. نفهمیده‌اند که رفتارهای خودشان باعث تکرار همان نتایج شده است.

این مهم‌ترین مفهومی است که باید درک کنید. ثروت، ازدواج، پول، تخصص و … مشکل نیست، مشکل خود شما هستید.

شناخت شما از خودتان مثل یک ترموستات عمل می‌کند. دقیقا همان‌طور که ترموستات یک نقطه کاری دارد، شما هم همین‌طور هستید. این نقطه ارزشی است که برای خود قائلید. ترموستات این‌طور کار می‌کند که اگر دما از نقطه کار بیشتر یا کمتر باشد، آن را به نقطه کارش برمی‌گرداند.

این واقعیت زندگی ماست. اگر برای خودتان ارزش زیادی قائل نباشید، یعنی نقطه کارتان پایین است و اگر ارزش‌تان نزد خودتان زیاد باشد، یعنی نقطه کارتان بالا است. هیچ وقت پول بیشتری نسبت به نقطه کارتان کسب نمی‌کنید. در ارتباطات نیز همین‌طور است. نقطه کارتان به ارزشی که برای خودتان قائل هستید، بستگی دارد.

اگر روابط، ثروت یا سلامت‌تان ناگهان خیلی خوب شود، ترموستات شما را پایین می‌کشد. روان‌شناسان به این رفتار خودتخریبی می‌گویند. تا به حال شده است که در رابطه‌ای فقط به این دلیل که همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود، احساس ناراحتی کنید؟ به دنبال عیبی در آن فرد هستید، چون باور ندارید در این فرد عشق و شادی واقعی اتفاق بیفتد. برای همین است که در مسابقه‌های تلویزیونی، شخصی ناگهان تمام امتیازاتش را از دست می‌دهد و به مرحله اول برمی‌گردد.

جیم ران: «اگر شما یک میلیون دلار ببرید، باز هم اولین کاری که باید انجام دهید، میلیونر شدن است.»

به همین دلیل است، افرادی که هدف‌شان کاهش وزن است؛ وقتی رژیم می‌گیرند و وزن کم می‌کنند باز به همان وزن اولیه برمی‌گردند یا حتی وزن‌شان از سابق هم بیشتر می‌شود. اما چرا؟ چون آن‌ها به صورت موقتی وزن کم کرده‌اند و نقطه کار بدن‌شان را عوض نکرده‌اند. پس ترموستات بدن‌شان راه افتاده و آن‌ها را به وزن سابق می‌رساند.

عجیب ولی درست است. شما فقط می‌توانید آنچه ارزشش را دارید، داشته باشید. 

کلید ارتقا نقطه کار شما، خود ارزشمندی، عزت‌نفس، نقشه ذهنی و نگرش‌تان است. در واقع کلید ارتقا نقطه‌کار شما شخصیت‌تان است. وقتی نقطه کار شما بالا برود، هرچیزی در زندگی‌تان وجود دارد با آن ارتقا می‌یابد.

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *