ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
714 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

همیشه برای بهتر شدن تلاش کنید، اما کمال گرا نباشید!

کاربرد این عقیده در بسیاری از جنبه های زندگی به خصوص در خانه و در رابطه با احساس ناراحتی و درماندگی متداول ناشی از حس پیشرفت نکردن مطرح می شود. به نظر می آید که هیچ چیز تغییر نکرده است.

واقعیت این است که زندگی در جریان تغییرات دائمی است. ولی مشکل اینجاست که ما به طور معمول به تغییرات زندگی خود خیلی نزدیک هستیم و آنها را نمی بینیم. مورد بسیار مشخص آن، بچه ها هستند. وقتی هر روز با آنها هستید تغییرات آنها را خیلی کم متوجه می شوید ولی دوست یا خویشاوندی که مدتی آنها را ندیده است، اگر بعد از مدتی آنها را ببیند، چنین می گوید: “خدای من، چقدر بچه ها تغییر کرده اند!”

گاهی ما در مقابل مشکلات بی پایان خود احساس ناتوانی می کنیم. مشکلاتی از قبیل بگومگوی بین بچه ها، کمد بهم ریخته، انبوهی از تماس های تلفنی بی پاسخ مانده و موارد بسیار دیگری که زندگی را دشوارتر می کنند. اشتباه ما این است که به دنبال کمال هستیم. سطح توقع ما به حدی است که متوجه هیچ تغییری از جمله ی تغییرات مثبت نمی شویم. در نتیجه به توجیه ناراحتی های خود می پردازیم. یافتن کمال مشکلی است که خود ایجاد کرده ایم و هیچ گاه آن را نمی یابیم.

اگر اعتقاد داشته باشیم که فقط زمانی احساس خوشحالی می کنیم که اثری از مشکلات نمانده باشد، مشکلی برای خود ساخته ایم و بدین ترتیب آماده ی یک زندگی ناامید کننده می شویم. حقیقت این است که بچه ها همیشه درگیری هایی دارند، کمد دیواری ها به ندرت در وضعیت عالی هستند و احتمالا همیشه حداقل چند تلفن برای جواب دادن وجود دارد.

بهتر است بیاموزیم که نه بر کمال که بر بهتر شدن روز افزون تاکید کنیم. گاهی با کمی دقت می توانید چنین مواردی را بیابید. مثلا، بچه ها شاید واقعا پرخاشگر باشند، اما شاید نه بیشتر از ماه قبل و شاید اصولا کمی بهتر شده اند.

شاید نتوانستید بخش کوچکی از انبار را تمیز کنید اما احتمالا آن را کمتر از قبل نامرتب کرده باشید. شاید امروز موفق شده اید تعدادی از تماس های تلفنی را که مد نظرتان بود برقرار کنید و حجم سنگین تلفن های عقب افتاده را کاهش داده باشید.

وقتی بر بهتر شدن روزافزون تاکید کنید، امید مانند نوری در دل سیاهی به دل های شما می تابد و ممکن است شما را معتقد کند که زندگی به آن بدی که گاهی تصور می کنید، نیست. فکر کنم با نظری دقیق و صادقانه به زندگی خود، تعجب خواهید کرد که تغییرات مثبت به سرعت روی می دهند. اگر بر این تغییرات مثبت تاکید کنید، استرس شما کاهش و شادی محیط زندگی تان افزایش خواهد یافت.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *