ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
449 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

نیازهای واقعی فرزندان خود را بشناسید!

اجازه دهید با آن رودرو شویم. برای فرزندان شما واقعا مهم نیست که دستیار پرواز، فروشنده، پیشخدمت، متخصص کامپیوتر یا سرآشپز باشید. آنها تحت تاثیر این امر قرار نمی گیرند که نویسنده یا متخصصِ پرکار باشید. فکر می کنم اگر من پزشک، وکیل یا حتی هنرپیشه ی سینما بودم در تاثیر من بر فرزندانم تغییری حاصل نمی شد.

آنها شاید از این حقیقت قدرشناسی کنند که شما به شدت کار می کنید و فداکار هستید؛ اما نه به اندازه ای که ما مناسب می دانیم و خود را سزاوار آن احساس می کنیم. نه! آنچه که واقعا برای بچه ها اهمیت دارد، وقت و تمایل شما در گوش سپردن به آنها و ابراز عشق بدون قید و شرط به آنهاست، همین و بس!

بیان جمله ی “فرزندانم مهم ترین بخش زندگی من هستند”، یک چیز است و نشان دادن آن با عمل چیز دیگر. می دانم که این کار آسانی نیست و همیشه بهانه هایی عالی و اغلب موجه وجود دارد که چرا نمی توانیم برای آنان اولویت قائل شویم؛ اما این حقیقت که فرزندان ما نه به موفقیت های شغلی ما که به عشق ما نیاز دارند، همچنان پابرجاست.

مطرح کردن این روش برای ایجاد احساس گناه ناشی از این دیدگاه که “چه وقت کمی برای فرزندان خود می گذارید” نیست، باور کنید، اغلب وقتی ناچارم قبل از بیدار شدن فرزندانم از خواب، به سمت فرودگاه حرکت کنم یا هنگام صرف شام مجبورم تماس تلفنی مهمی داشته باشم یا یکی از مسابقه های بچه ها را به دلیلی بعضی برنامه ها از دست بدهم، احساس گناه می کنم.

هدف این روش ایجاد احساس گناه در شما نیست. موضوع آن عشق و این یادآوری دوستانه است که گرچه قرار داشتن در نقش پدر یا مادر، سخت و پایان ناپذیر به نظر می رسد؛ اما چنین نیست. شما فرصت بسیار کوتاهی دارید تا پیش از بزرگ شدن یا مستقل شدن آنها، برای وقت گذرانی با آنها و پرورش رابطه ای پرمحبت و توام با احترام، زمانی را اختصاص دهید.

گاهی یادآوری این مطلب برای من مفید بوده است که آنچه فرزندان ما می خواهند، پول یا موفقیت ما یا یادآوری مداوم این امر نیست که ما به سختی برای آنها زحمت می کشیم، بلکه خود ما هستیم. البته، منظور این نیست که شما نباید و نیاز ندارید موفقیت مهمی کسب کنید، بلکه فقط این مسائل از نظر فرزندان ما در اولویت دوم قرار می گیرند.

خیلی تردید دارم که در بستر مرگ حتی یک تن از ما آرزو کند که ای کاش وقت بیشتری را در اداره یا به دنبال رویاهایش بوده؛ اما بسیاری از ما انسان ها در آخرین دقایق عمر افسوس می خوریم که چرا زمان مفیدی را صرف فرزندان خود نکرده ایم، با علم به این موضوع چرا اولویت های خود را تغییر ندهیم؟

آنچه فرزندان ما می خواهند و به آن نیاز دارند، عشق ماست. آنها می خواهند بدون آنکه توجه ما به موضوع دیگری باشد یا بدون آنکه عجله داشته باشیم که در محل دیگری حضور داشته باشیم، به قصه های آنها گوش فرا دهیم. آنها می خواهند به مسابقه ی فوتبال آنها برویم، نه از روی اجبار بلکه چون از نظر ما بر هر کار دیگری ارجحیت دارد. آنها از ما می خواهند که دست آنها را بگیریم، برای آنها آواز بخوانیم و با آنها باشیم. آنها می خواهند مرکزِ عالم ما باشند.

همین امروز با یکی از دوستان خوبم در مورد رشد سریع فرزندانمان صحبت می کردیم. این مطلب به من یادآوری کرد که فرزندان من و همه ی فرزندان ارزشی منحصر به فرد دارند. در همان لحظه، با خود عهد کردم که هرچند ممکن است سخت باشد، ولی اولویت های خود را درست حفظ کنم. امیدوارم شما نیز همین عهد را با خود مستحکم کنید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “نیازهای واقعی فرزندان خود را بشناسید!”

  1. ممنون که سرعت سایتتون بالاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *