ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
520 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

۳ عامل مهم در ارتباط با مدیریت زمان و عزت نفس

سه عاملی که در ارتباط با مدیریت زمان باید مورد توجه قرار گیرند:

تعیین ارزش ها

تلاش برای کنترل زندگی

دانستن خواسته ها

انطباق شیوه زندگی با عمیق ترین ارزش هایتان نکته ای اساسی است. آدم هایی که باورها و ارزش های روشنی دارند و با آنها معامله نمی کنند خیلی بیشتر از کسانی که در این مورد تکلیف شان روشن نیست، خودشان را دوست دارند. این موضوع بلافاصله ما را با یک پرسش روبرو می کند: «تا چه اندازه برای زندگی تان ارزش قائل هستید؟» آدمهایی که واقعا برای زندگی شان ارزش قائلند کسانی هستند که برای خودشان ارزش زیادی قائلند.

کسانی که برای خودشان ارزش قائلند از وقت شان خوب استفاده می کنند. آنها می دانند که وقت آن ها مساوی است با زندگی شان. قانون عکس العمل می گوید احساس و عمل تأثیر متقابلی روی یکدیگر دارند. هر نوع احساسی داشته باشید عملکرد شما هم در مسیر همان احساس شکل می گیرد. البته عکس آن هم صادق است.

یعنی وقتی با عملکردتان برای وقتتان فوق العاده ارزش قائل می شوید، این احساس در شما ایجاد می شود که شخص ارزشمند و مهمی هستید. با مدیریت درست روی وقت در واقع عزت نفس تان را افزایش می دهید و در نتیجه کیفیت عملکردتان افزایش پیدا می کند.

تلاش برای کنترل زندگی

دومین عاملی که روی عزت نفس شما تاثیرگذار است احساس کنترل روی زندگی و کارتان است. احساس تسلط روی آنچه انجام می دهید. هر چیز که در مورد مدیریت زمان می آموزید و آنها را به کار می گیرید باعث می شود روی خود و زندگی تان احساس کنترل داشته باشید. در نتیجه خودتان را با کفایت و کارآمد احساس کنید و احساس بهره وری و قدرت بیشتری داشته باشید. افزایش احساس کفایت و بهره وری باعث افزایش عزت نفس شما می شود و احساس تندرستی را در شما افزایش می دهد.

دانستن خواسته ها

عامل سومی که مستقیما روی عزت نفس شما مؤثر است اهداف و فعالیت های جاری است که دنبال می کنید. هراندازه اهداف و فعالیت هایتان با ارزش هایی که دارید همخوانی داشته باشند احساس بهتری خواهید داشت. وقتی کاری را که می کنید باور داشته باشید و با استعدادها و توانایی های شما سازگار باشد، بیشتر خودتان را دوست خواهید داشت و بهتر کار خواهید کرد. 

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *