ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۲
502 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
گرایش های نهفته و دستورالعمل های پنهان را شناسایی کنید

هنگامی که رئیس شما می گوید؛ قصد دارد با برقراری کلاسی، روابط کارمندان و ارباب رجوع را بهبود بخشد و در آن کلاس به شما لبخند زدن را آموزش دهد، حماقت نکنید. مسئله، ارتباطی به لبخند زدن شما به ارباب رجوع ندارد. بلکه رئیس شما در جستجوی چاره ای است تا در زمان ارزیابی خوب به نظر برسد.

نیاز است طوری ظاهر شود که گویی تلاش همه جانبه، ابتکار و انگیزه وجود دارد. بنابراین همه ی شما اقدام کنید و در کلاس شرکت نمایید و لبخند زدن را تمرین کنید. زیرا رئیس شما نمی تواند برای شما خط مشی را مشخص کند که به ارباب رجوع لبخند بزنید یا نزنید، بلکه تمام آنچه او می خواهد این است، در زمان ارزیابی بدرخشید. از این قبیل اتفاقات بیش از آنچه افراد مایلند در موردش فکر کنند، در محل کار پیش می آید.

در گذشته هر دوشنبه، دانشکده کلاس هایی درباره ی دفترداری و لیست حقوق برگزار می کرد که من هم برای شرکت در آنها داوطلب شدم. رئیسم تصور می کرد که من علاقه مند و مشتاق این مباحث هستم. در صورتیکه من فقط می خواستم دوشنبه ها از دفتر بیرون باشم، چون روزی بود که همه ی ما باید کارهای مان را تکمیل می کردیم و برگه های زیادی را پر می کردیم و من از آن کار متنفر بودم. به نظرم در رفتن به دانشکده راه نجات خوبی بود.

درباره ی انگیزه ی هر چیز و هر کس تردید داشته باشید، نه به این معنا که فردی بدگمان باشید؛ بلکه تمام آنچه را که باید مراقبت کنید، این است که مراقب دستور کارهای پنهان باشید. شاید به هیچ طریق تاثیری بر شما نگذارد، اما مسلط بودن بر جریانات در حال رخداد، لازم خواهد بود.

زمانی برای رئیسی کار می کردم که همیشه علاقه مند بود آخرین نفری باشد که دفتر را ترک می کند و من تصور می کردم، او بسیار سخت کوش و هوشیار است. وقتی دلیل دیر رفتنش را متوجه شدم که به علت کلاهبرداری دستگیر شد. چون پس از اینکه همه ی افراد محل کار را ترک می کردند، فرصتی به دست می آورد و دفاتر را دستکاری می کرد و این منِ نادان بودم که روحیه ی مشتاق او را تحسین می کردم.

همیشه بپرسید:

  • چرا این اتفاق می افتد؟
  • آیا چیزی هست که من از آن بی خبر باشم؟
  • چه کسی از این وضعیت سود می برد؟
  • چگونه سود می برد؟
  • چه اتفاقات دیگری می تواند روی دهد؟
  • آیا من هم سودی می برم؟
  • چگونه؟

همانطور که گفته شد؛ بدگمان نشود، بلکه حقایق را دریابید.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *