ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
420 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : گاو بنفش شرکت اوتیس چه بود؟

بازاریابان محتاط قدیمی به شدت از تبلیغات تلویزیونی دفاع می کنند. آنها از موفقیت های بزرگی که در سال های گذشته از این طریق کسب کرده اند خشنودند و با خرسندی شرح می دهند که چرا فقط تلویزیون می تواند برای نشان دادن محصولی جدید و یا محصولی که قبلا تولید شده آگاهی لازم را به افراد بدهد.

سرگیو زیمن ، رهبر بازاریابی که در ارائه ی انواع جدید کوکاکولا نقش داشت، به دو نوع تبلیغ تجاری تلویزیونی موفق اشاره می کند که مرتب از تلویزیون پخش می شد؛ «دوست دارم به دنیا آواز خواندن یاد بدهم» و تبلیغ میں جو گرین، فوتبالیست معروف آمریکایی که در این تبلیغ نوشابه را با ولع می نوشید. سرگیو زیمن اشاره می کند که این دو تبلیغ نتوانستند حتی موجب فروش یک بطری اضافه بشوند. آنها سرگرم کننده بودند و جلب توجه کردند اما نتوانستند باعث کسب درآمد بیشتر شوند.

  • مطالعه ی موردی: بالا رفتن؟

بیایید در مورد بازاریابی محصولی مانند آسانسور صحبت کنیم، مطمئنا آسانسورها محصول مورد نظر مصرف کننده عادی در جامعه نیستند. قیمت بعضی از آسانسور های لوکس به راحتی به بیش از یک میلیون دلار می رسد و معمولا در ابتدای زمان ساخت، نصب می شود و زمانی به کار می رود که ساختمان بیش از سه یا چهار طبقه ارتفاع داشته باشد.

  • یک شرکت آسانسور چگونه به رقابت می پردازد؟

فروش آسانسور، در پی ارتباطهای طولانی مدت همراه با بازی گلف و صرف شام با عوامل کلیدی خرید در آژانس ها و مدیران بنگاه های املاک شکل می گرفت. بدون تردید این روند ادامه داشت تا اینکه شرکت سازنده ی آسانسور اوتیس بازی را با توسعه ی گاو بنفش دچار تغییرات بنیادی کرد.

به محض ورود به دفاتر مشاوره ی «کپ جمینی» در میدان تایمز، با راه حل های شگفت آوری روبه رو می شوید. مسئله چیست؟ اصولا هر آسانسور به یک محل اختصاص داده شده است. آسانسور به دفعات پنج، ده یا پانزده بار تا طبقه ی مورد نظر شما توقف می کند، این برای شما عذاب آور است و برای آن ساختمان مشکلی بسیار بزرگ و هزینه بر است. در حالی که آسانسور شما در هر طبقه توقف می کند، جمعیتی که در لابی منتظر هستند، رفته رفته خسته تر می شوند. چنین ساختمانی نیاز به آسانسورهای بیشتری دارد اما نه پولی برای خرید آسانسور موجود است و نه جایی در ساختمان برای نصب آن وجود دارد.

  • آیا می دانید شرکت آسانسور اوتیس چه کرد؟

وقتی شما مقابل آسانسورها می ایستید، کلید طبقه ی موردنظر خود را که روی پانل کنترل مرکزی قرار دارد می زنید، پانل به شما می گوید که باید کدام آسانسور را سوار شوید تا به طبقه ی مورد نظر خود بروید. با این تغییر ساده، اوتیس توانست آسانسورها را به قطار اکسپرس تبدیل کند.

آسانسور مورد نظر، فورا شما را به طبقه ی دوازدهم می برد و به لابی برمی گردد. این یعنی ساختمان ها می توانند بلندتر هم بشوند، آنها نیاز به آسانسورهای کمتر برای تعداد مشخصی از افراد دارند، زمان انتظار کوتاه تر است و ساختمان می تواند فضای بهتری را برای افراد و نه برای آسانسورها مورد بهره برداری قرار دهد. پیروزی بسیار بزرگی که با هزینه ای بسیار کم تکمیل شد.

به جای تلاش برای به کارگیری تکنولوژی و تخصص، برای ساخت محصولی بهتر مطابق با رفتارهای استاندارد مصرف کنندگان، برای تغییر رفتارتان تلاش کنید تا محصولی که به مراتب عملکرد بهتری دارد، ایجاد شود.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *