ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۸
409 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : چرا «وال استریت ژورنال» این قدر مرا نگران می کند؟

این مجله همان مجله ای است که عکس کودکی روی جلد آن است تا بتواند اندیشه ای قدیمی را تبلیغ کند. هر روزه بیش از یک میلیون دلار ارزش یک آگهی تمام صفحه ی این مجله است. این شاهدی برای ایده ی بازاریابان قدیمی است مبنی بر اینکه روش های قدیمی به قوت خود باقی هستند.

یک آگهی تمام صفحه در این مجله، ارزش یک خانه در خیابان بافالو در نیویورک را دارد. صفحه های خاکستری یکی پس از دیگری، پر از آگهی های مبهم که هرکدام محصولی مبهم از یک شرکت مبهم را پیشنهاد می دهند. اگر شما ۹۰ درصد از این آگهی ها را انتخاب و با هم جابه جا کنید، هیچ کس اعتراض نخواهد کرد. اگر عکس جوانی با کلاه سیاه اسب دوانی را با تصویری از یک کارمند آسیایی که مشتاقانه لبخندی تبلیغاتی بر لب دارد جابه جا کنید باز هم کسی متوجه نمی شود و اعتراضی نخواهد داشت.

یک روز صبح در هتلی خوب و شیک برای وقت کشی به سراغ چند نفر که مشغول خواندن این روزنامه سر میز صبحانه بودند، رفتم. منتظر ماندم تا صفحه ی اول را بخوانند بعد از آنها خواستم اسم چند شرکت را که در آن صفحه آگهی داشتند، نام ببرند، حتی یک نفر از آنها نتوانست اسم یک شرکت را ذکر کند! سپس یکی از آگهی ها را که نام شرکت آن را تا زده بودم نشان دادم و از خوانندگان روزنامه خواستم تا اسم شرکت را با توجه به آگهی ای که می بینند بگویند، بازهم هیچ کدام نتوانستند به این سوال پاسخ بدهند.

سپس از آنها (بدون اغراق) یک سوال میلیون دلاری پرسیدم. – از آن جا که یک صفحه ی پر از آگهی های تبلیغاتی را خواندید آیا در این روزنامه به دنبال اطلاعاتی در مورد محصولی خاص بودید؟ احتمالا شما می توانید پاسخ را حدس بزنید: خیر.

نتیجه این است که تنها تبلیغات تلویزیونی بی اثر نشده است، بلکه همه ی راه هایی که بازاریابان چه برای ارتقای محصول به شرکت ها و چه برای مصرف کنندگان انجام می دادند، به بن بست رسیده است. در اینجا نمونه ای از یک آگهی تمام صفحه ی وال استریت ژورنال را که اخیرا به چاپ رسید، نشان می دهیم:

معرفی نام جدید شرکت مشاوره ی «کی. پی. ام. جی » و عصر توانمندسازی

ما کاری بیش از تغییر نام انجام داده ایم، آغازی دوباره داشته ایم: عصر توانمندسازی که نام جدید «قله ی اتکا» جایگزین مشاوره ی «کی.پی.ام.جی» شده است. آماده برای به عهده گرفتن یک رهبری مطمئن و معتبر.

ما بانفوذترین مشاوران کسب و کار و هماهنگ کنندگان سیستم در جهان هستیم. گرچه نام خود را به «قله ی اتکا» تغییر داده ایم اما شیوه ی فکری خود را تغییر نداده ایم و دقیقا همان روش کاری را ادامه می دهیم. هدف ما این است که در فهرست همگانی قرار بگیریم و مورد توجه همگان باشیم، در بالای هر فهرستی باشیم و با همان شیوه ای که بیش از صد سال قدمت دارد، اهداف خود را یکی پس از دیگری پیش ببریم، با دانشی عملی و شیوه ی انجام کار با احساس و محبت، با هدفی بیش از ارائه ی مشاوره به مشتریان فعلی و مشتریانی که در آینده می آیند؛ کار می کنیم.

ما به مشتریان کمک می کنیم تا اهداف تجاری و سیستم های خود را ردیف کنند. ما اطلاعات درست را برای توانمندسازی تجارت آنها در اختیارشان می گذاریم، چراکه اطلاعات صحیح، دانش به همراه دارد و دانش به منزله ی توانایی و ترکیب آنها توانمندسازی است.

تشکیلاتی این آگهی را نوشت و تشکیلاتی آن را تأیید کرد. کسی آن را به خاطر نسپرد و کسی آن را به همکارش توصیه نکرد. تبلیغات نباید تا این حد بد باشد.

این تبلیغ می توانست فوق العاده باشد و به شیوه ای فوق العاده محصولی را تبلیغ کند. صرفا به این دلیل که یک آگهی است نمی توان گفت که فوق العاده نخواهد بود. هدف تبلیغ کننده، باید خلق تاثیر و یا ارتباطی قابل اندازه گیری باشد و برای جلب توجه اشخاص ارائه شود به طوری که مردم آن را به دوستان خود پیشنهاد دهند. تبلیغات می بایست خیلی برتر از آگهی هایی که امروزه می بینیم باشد، حتی ممکن است برتر بودن هم کافی نباشد.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *