ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
498 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش: تناقض تقلیدی

“«جی پیترمن» برگشته است.”  در یک کاتالوگ سفید رنگ و مستطیل شکل و دراز، پر از توصیفاتی از «ماتا هری»، گاوبازانی با کت های بلند در چمن زار و شال گردن های ابریشمی سفید. با نوشته ای تیتر مانند در بالا که  نوشته : «جی پیترمن» افسانه ای یکی از شخصیت های نمایش تلویزیونی «ساینفلد».

آگهی کوچکی در مجله ی نیویورک این کت بلند را بصورت ویژه ای، به همراه کاتالوگ جی پیترمن به نمایش گذاشت. این آگهی آن قدر خاص بود که توسعه یافت و آماده ی تقلید توسط دیگران شد.

یک مورد مشابه دیگر را که برای شرکت های پوشاک آنلاین «ال. ال. بین و شرکت لندز اند» پیش آمد، تصور کنید. باورنکردنی است. این کاتولوگ ها مطمئن، مستمر و خسته کننده هستند. از طرف دیگر، کاتالوگ جی پیترمن اصلی آن قدر خنده دار بود که برای تقلید هم، دلپذیر بود.

ما همین را در مورد تقویم وسواسی مارتا استوارت در مجله اش می بینیم. یا مورد دیگر مربوط به دو جوان هنرمند به نام های جان بلوشی و دان ایکروید که تقلید جوانان «چیزبرگر» را در رستورانی در شیکاگو نشان می دهند. در هر کدام از این موارد، یکتایی خاصی است که منجر به تقلید شده و نتیجه ی آن افزایش توجه، فروش و سوددهی است.

اگر شما بتوانید به موقع در یک “فعالیت تقلیدی” حضور داشته باشید به این معنی است که شما چیز خاص و با ارزشی را برای شوخی کردن با آن به دست آورده اید.

“یعنی شما گاو بنفشی دارید که با آن وارد کار بشوید.”

یک تناقض ریز وجود دارد: این کلام مشابه می تواند محصول شما را به موفقیت برساند یا منجر به مسخره شدن شما شود. اغلب شرکت ها از این تغییر، بسیار هراس دارند که متخلف محسوب شوند یا مورد تمسخر قرار بگیرند و از مسیرهایی که ممکن است منجر به چنین نتایجی شود، دوری می کنند. آنها برای اینکه نمی خواهند جالب به نظر برسند، محصولاتشان خسته کننده می شوند.

هرگاه گروهی درگیر کاری می شوند، هرکدام از افراد این هیئت تلاش دارند توجیه کنند که ممکن است محصول جدید مورد توافق بقیه نباشد و همین تفکر باعث تولید محصولی خسته کننده می شود.

“نتیجه گیری : موضوع مهم این است که کاری انجام دهیم که با بقیه تفاوت اساسی داشته باشد و باعث شود تا دیگران از ما تقلید کنند و از طریق این موضوع در یک فرآیند تقلیدی قرار بگیریم و نتیجه این شود که بیش از پیش به چشم بیاییم.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *