ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
529 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بد قلق : مقدمه

دیگر نمی توانید این را انکار کنید: کارمندان بد قلق همه جا هستند و باید در مقام مدیر، سر و کله زدن و ارتباط برقرار کردن با آنها را یاد بگیرید. افراد بدقلق و رفتار دلسرد کننده ی آنها، چه مدیر همکار باشند و چه زیردست مستقیم، می توانند به اشکال مختلفی نمود داشته باشند.

تاخیر همیشگی یا کم کاری، تندخویی با مشتریان، جر و بحث بین کارمندان، ایجاد مزاحمت از طریق پیام های الکترونیکی و غیبت و بدگویی دورِ آب سردکن اداره، نمونه های متداول تر رفتار این افراد محسوب می شوند.

منفی نگری سرسختانه، مقاومت در برابر تغییر و تحول الزامی یا نپذیرفتن اندیشه ها و ایده های نو، شکایت مستمر و عمل نکردن به تعهدات، ممکن است در برخی از محل های کار پیش آید؛ اما اَشکال جدی تری رفتار بدقلق و دردسرساز شامل اظهارنظرهای نامناسب از جانب یک مدیر به کارمند است که به ناراحتی و مزاحمت، خرابکاری در تجهیزات شرکت به دست کارگر اخراجی، یا حتی حملات فیزیکی کارمند خشمگین یا مضطرب به دیگران منتهی می شود.

صرف نظر از شکلی که رفتار بدقلق افراد به خود می گیرد، این رفتار خسارت قابل توجهی به شرکت ها وارد می سازد. هزینه ها، در کنار کاهش بهره وری و تضعیف روحیه، شامل میزان بالای جایگزینی و کارگریزی می باشد. مدیران دلسرد و پریشان از رفتار بد قلق، زمان و انرژی اندکی برای اختصاص دادن به مسئولیت اصلی خود، یعنی انجام امور به واسطه ی دیگران، خواهند داشت. همه ی این رفتارهای دردسر ساز و بدقلق در نهایت به یک چیز منتهی می شود: آسیب به ترازنامه ی شرکت.

بدیهی است، می توانید از طریق برخورد موقر با رفتارهای بدقلق در محل کار، برای سازمان خود نتایج ارزشمندی به بار آورید. دامنه ی بازده ی این نتایج مثبت، از افزایش رضایت شغلی، بهبود روحیه ی افراد، افزایش بهره وری تا بهبود روابط با مشتریان و افزایش سودها، گسترده می شود.

علاوه بر آن، وقتی با مهارت به رفتار بدقلق بپردازید، انرژی بیشتری را برای سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط با کسب و کار صرف خواهید کرد که منجر به نهایی کردن سریع ضرب الاجل ها و بروز اشتباهات کمتر در فرآیند می شود.

بعنوان امتیازی افزود، یاد می گیرید چطور با رفتار بدقلقی که ممکن است در آینده ظاهر شود، برخورد کنید. به عبارت دیگر، توانایی خود را به طور ثمربخشی برای کار با هر کس و در هر مکان تقویت می کند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *