ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
444 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بد قلق : بد قلقی ناشی از احساسات شدید

اگرچه رفتار بد قلق ممکن است در شخصیت آزارنده یا در مشکلات مربوط به سلامتی جسمانی یا عقلانی افراد ریشه داشته باشد، اما قسمت اعظم این نوع رفتار ناشی از عواطف شدید است. این عواطف و احساسات شامل نگرانی، خشم، ترس از ضرر کردن، آرزوی پیروزی در بحث ها و همیشه محق بودن و نیاز به احساس کارآمد بودن، دوست داشتنی یا مهم بودن در دفتر کار، هستند.

اما چه چیزی باعث بروز این احساسات متلاطم می شود؟ بسیاری از این احساسات گذرا، به مرور زمان و به علت محل کار مساله ساز و تمایلات اجتماعی شدت گرفته اند.

مثلا، امواج کوچک سازی و تعدیل نیرو، سرتاسر آمریکای متحد را درنوردیده است و کارمندان تعلیقی را عصبانی و برآشفته و بازمانده ها را نگران از دست دادن کار در روزهای آتی کرده است.

پیشرفت های تکنولوژیک و دیگر تغییرات عمیق، همراه با خواست مدیران اجرایی و هیئت مدیره ی شرکت برای “کار بیشتر با افراد کمتر” و در کنار آن، تقلیل هزینه ها، از جمله کاهش بیمه ی خدمات درمانی کارگران، بسیاری از کارمندان و کارگران را مطمئن ساخته اند که شرکت دیگر هیچ توجهی به آنها ندارد.

نتیجه؟ نگرانی و اضطراب عمیق، خشم و ترسی که از طریق بی تفاوتی در هنگام کار، مقاومت در برابر تغییر و دیگر رفتارهای دردسرساز بروز می کند.

در همین زمان، انجام تغییرات در جامعه ی بزرگ تر، فقط اوضاع را وخیم تر کرده است. به هر جا رو می کنیم، تصاویری از خشم و خشونت می بینیم، از آنچه در تلویزیون یا سینما تماشا می کنیم، تا گزارش های نگران کننده و اضطراب آوری که در روزنامه ها می خوانیم یا روی صفحات کامپیوتر و تلویزیون در هنگام صرف قهوه ی صبحانه ی خود می بینیم؛ همه و همه باعث شده مردم و شرکت ها در دهه های اخیر به طور فزاینده ای اهل شکایت شده اند.

نهایتا، جهانی سازی و تنوع ناشی از آن در محل کار، در مواقعی که مدیران و کارمندان دارای تفکر واگرا و برخوردار از شیوه های مختلف حل مساله، بر سر بهترین شیوه ی افزایش بهره وری، رقابت با شرکت های رقیب، یا بهبود خدمات به مشتری با هم به نزاع می پردازند، می تواند باعث بروز شکست و ناکامی شود.

مطمئنا، هیچ مدیری نمی تواند برای حذف تغییرات مهم کاری و اجتماعی که محرک احساسات حاد هستند، کار زیادی انجام دهد. شما هم نمی توانید خود احساسات را از میان بردارید. در عوض، لازم است تلاش های خود را روی رفتارهای دخیل (ازجمله رفتار خودتان) متمرکز کنید، نه اینکه به ویژگی های شخصیتی بپردازید.

با وجود اینکه سرزنش فرد بابت بد قلق بودن و نگاه به اقدامات دردسرساز به مثابه برآیند نقطه ضعف شخصیت کاری آسان است، اگر این مساله را مساله ی رفتاری قلمداد کنید، نتایج به مراتب بهتری به دست خواهید آورد. همانطور، که معلوم می شود، تاثیر گذاری رو اعمال افراد دیگر بسیار آسان تر از این است که منش و شخصیت او را به کلی تغییر دهیم.

در این سری مقالات، موضوعات مهمی بررسی می شوند که به شما در دست و پنجه نرم کردن با آدم های بد قلق کمک خواهند کرد: تطبیق واکنش شما با انواع خاصی از رفتارهای دردسرساز، تحقیق و بررسی تاثیر رفتارها و نگرش های خود شما بر روی دیگران و اطلاع رسانی و اظهار نظر موثر درباره ی رفتار بد قلق.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *