ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
561 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه کسب و کار خودم را شروع کنم؟ (۲)

  • نام خود را برای شرکت تان انتخاب کنید

بهترین نام برای شرکت تان اسم واقعی خودتان است، نه یک اسم عجیب و غریب. زیرا با این کار، هرجا که بروید و هر وقت اسم شما به زبان بیاید، در واقع تبلیغی است برای شرکت تان.

  • در مورد رقبای خود بدگویی نکنید

برای جذب مشتری، فقط روی محصول یا خدمات خود تمرکز کنید. از نقاط قوت رقبایتان درس بگیرید و سعی کنید اشتباهات شان را تکرار نکنید. طبیعتا افراد دیگری هم هستند که کالا و خدمات شما را ارائه می دهند، اما نباید اجازه دهید وجود آنها شما را دلسرد کند. برای همه به اندازه ی کافی مشتری وجود دارد. هرگز سعی نکنید با تمرکز روی نقاط ضعف رقبایتان، توجه مشتریان را جلب کرده و کار خودتان را تبلیغ کنید.

کاری کنید که محصول یا خدمات تان منحصر به فرد باشد و کیفیت کارتان را آنقدر بالا ببرید که حتی فکر مقایسه ی شما با رقبایتان هم به ذهن مشتری خطور نکند.

  • قیمت های معقول در نظر بگیرید

لازم نیست برای اینکه مشتریان بیشتری جذب کنید قیمت های پایینی برای محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید. به جای اینکه قیمت را پایین بیاورید، کیفیت را بالا ببرید و آشکارا اعلام کنید که در کار خود حرفه ای هستید. اگر کیفیت محصولات و خدمات شما بهتر از رقبایتان باشد، بحث درباره ی قیمت در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت.

  • خودتان را باور داشته باشید

هرچقد تصویری که از خودتان در ذهن دارید بهتر باشد، عملکرد بهتری هم خواهید داشت. بدون خودستایی و اغراق از خودتان تعریف کنید. جرات آن را داشته باشید که در تبلیغات خود از صفت های عالی استفاده کنید مثلا: “خوش برخورد ترین سرویس در محدوده”، “کوچک ترین عمده فروش در کشور”، “خلاق ترین طراح صفحات وب با قیمتی مناسب”.

  • به هدف تان بچسبید

اجازه ندهید شکست شما را دلسرد کند. همه ی افراد موفق توانایی های واقعی خود را از ناکامی ها بدست آورده و این توانایی ها را تقویت کرده اند. بیش از ۳۰۰ بانک پیشنهاد والت دیزنی را رد کردند و این سیصد و سومین بانک بود که سرمایه ی لازم برای ساخت دیزنی لند را در اختیارش گذاشت.

وینستون چرچیل در آخرین سخنرانی خود قبل مرگش گفت: “هرگز تسلیم نشوید، هرگز، هرگز، هرگز، هرگز؛ در مورد هیچ چیزی، بزرگ یا کوچک، مهم یا پیش پا افتاده، تسلیم نشوید!”

  • از پولتان درست استفاده کنید

با انجام سرمایه گذاری های هوشمندانه، درآمدتان را با پول خودتان افزایش دهید. یک دست مبلمان اداری پر زرق و برق یک سرمایه ی مرده است. اگر پولتان را در جاهای دیگری سرمایه گذاری کنید، می توانید از آن سود بدست آورید.

  • به دنبال کاری بروید که به آن علاقه دارید

بهترین کار برای شما کاری است که به آن علاقه دارید. وقتی می خواهید کسب و کاری خودتان را راه بیندازید، ملاک تان باید این باشد که به چه کاری علاقه دارید، نه اینکه چه کاری درآمد بیشتری دارد. اگر بخواهید از همان ابتدا فقط به پول فکر کنید، بعد از مدتی آن کارتان هم مثل کار فعلی تان کسل کننده خواهد شد و فقط به خاطر پول کار خواهید کرد و هیچ لذتی از آن نخواهید برد.

هیچ وقت کاری را که دوست ندارید فقط به خاطر پول انجام ندهید. اگر شغل تان را دوست ندارید یا باعث شده علاقه ی همسرتان به شما کمتر از قبل شود، کار دیگری پیدا کنید. تمام کسانی که در کار خود به موفقیت های بزرگی دست یافته اند، واقعا به کارشان علاقه داشته اند.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *