ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
815 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

به نظر می‌رسد هرکسی ایده‌هایی برای ایجاد انگیزه در کارکنان دارد. اما بعضی چیزها هرگز باعث ایجاد انگیزه در کارکنان نخواهند شد و در واقع بی‌انگیزگی هم ایجاد می‌کنند. در زیر لیستی از عوامل ایجاد بی‌انگیزگی ارائه شده است:

هرگز به شخصیت کسی توهین نکنید:

این یعنی انتقادات شما باید سازنده باشند. بازخورد مهم است، اما شما باید فقط از رفتار یا عملکرد فرد انتقاد کنید نه از خودش. اگر خود را در حال یافتن جمله‌ی “تو هرگز کاری را درست انجام نمی‌دهی” یافتید، سریعاً از گفتن ادامه‌ی حرفتان خودداری کنید.

هرگز کارمندتان را خجالت‌زده نکنید:

اعتماد به نفس برای ایجاد انگیزه بسیار مهم است. هر گاه خود را مجبور به انتقاد از عملکرد یکی از کارکنان دیدید، این کار را به صورت خصوصی و در خلوت انجام دهید. اگر این کار را نکنید، دیگران نیز حرف‌هایتان را خواهند شنید و این فقط اوضاع را بدتر می‌کند.

با ارعاب مدیریت نکنید:

به این جمله دقت کنید: “ترس از مجازات هرگز باعث عملکرد خوب، حداقل برای طولانی مدت، نخواهد شد. ” اگر بخواهید از طریق سرزنش کردن و یا ارعاب مدیریت کنید، بهترین کارکنان خود را از دست خواهید داد و مطمئناً کار گروهی و ارتباطات باز را نمی‌توانید پیاده کنید.

همه‌ی مسئولیت‌ها را به دوش خود نیندازید:

به عنوان یک مدیر باید گروه خودتان را رهبری کنید. اگر خودتان به تنهایی همه‌ی امور را انجام دهید و از وظایف کارکنانتان غفلت کنید، باید در اولویت‌بندی خود تجدید‌نظر کنید. به دیگران نیز فرصت یادگیری بدهید. نه تنها زندگی خود را راحت‌تر می‌کنید بلکه به کارکنان حس ارزشمند بودن را القا خواهید کرد.

از کارکنان خود اضافه کاری نکشید:

در دوران اوج کار از نیروی کاری موقت استفاده کنید. متخصصین حرفه‌ای را استخدام کنید. هرکاری می‌کنید، فقط مراقب باشید که کارکنانتان را برای مدت طولانی تحت فشار کاری زیاد قرار ندهید.

امیدوارم حالا که این‌ها را مطالعه کردید به خودتان ببالید که تا به حال از این موارد استفاده نکرده‌اید.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “پنج کاری که مدیران نباید انجام دهند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *