ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
452 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

وفاداری مدیر در راستای وفاداری کارمندان

انتظارات زیاد از وفاداری مدیران، ممکن است بسته به طرز فکر و اعمال شما، باعث کمک یا ایجاد مزاحمت برای شما شود. بهتر است به اهمیت و نقش وفاداری در شغل یک مدیر از نقطه نظر خود و تشکیلات نگاه کنید. چه موردی وفاداری را برای یک شغل، مهم و حیاتی می کند؟ آیا این مسئله به این معناست که شما باید با هر کاری که موسسه انجام می دهد، موافق باشید؟

“جان وارها” درکتابش به نام “رازهای یک شکارچی مغز” درباره ی استخدام افراد، خاطر نشان می کند که وفاداری کلید اصلی یافتن یک شغل و حفظ آن است:

کلید اصلی رسیدن به وفاداری، حال چه به دنبال استخدام یک مدیر باشد و یا پیدا کردن دوست، در یافتن آن ایده آل مشترک است. پس به دنبال وفاداری به هدف و مقصود خود باشید.

شاید “کارل منینگر” منظور را درست درک کرده که تعریف خوبی از وفاداری ارائه داده است:

” وفاداری بدین معنا نیست که من با هر چه شما می گویید موافقت کنم، یا این باور را داشته باشم که همیشه حق با شماست. وفاداری یعنی اینکه من با شما صرف نظر از اختلاف جزئی، آرمان های مشترکی داریم و برای این آرمان ها شانه به شانه با تکیه به یکدیگر می جنگیم.”

کارل نشان می دهید که وفاداری بدین معنا نیست که شما باید همیشه با مافوق خود هم رای باشید، یا اینکه کارمندان با شما در تمام موارد هم عقیده باشند. با وجود این، باید همیشه در محل کار تابع یک سری دستورات بوده و احترام به ساختار سازمان، وجود داشته باشد.

وقتی شما بعنوان یک کارفرما، نسبت به دستورات خونسرد هستید، برای خود و هم برای افرادی که با آنها کار می کنید، مشکل درست می کنید و دیگر کارها به خوبی و آرامی پیش نمی رود. به همین دلیل است که یک مدیر کاردان به دنبال دوستی خیلی نزدیک و صمیمی در خارج از محیط کار است، زیرا بدین وسیله از وسوسه های زیاد برای برقراری روابط نامناسب درون محیط، جلوگیری می کند.

نمونه ای از این وضعیت که بیانگر حقیقتی است، اخراج “داگلاس مک آرتور” توسط “هری ترامن” است: وقتی رئیس این اقدام را انجام داد، او گفت که داگلاس به خاطر اختلاف عقیده یا توهین های شخصی به او، اخراج نشده است، بلکه به خاطر بی احترامی به دفتر ریاست اخراج شده که این مطلب به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

شما می توانید چنین اختلاف هایی را به بهترین وجه سر و سامان بخشید.

هنگامی که من این کتاب را نوشتم، دو نفر از آشنایانم را در وضعیت بدی دیدم. یکی از آنها که من او را “جک” می نامم بعنوان رئیس یک شرکت تصمیم گرفت، از تلاش های فروش پر زحمت خود در دو بازاری که سود اندکی حاصل می شد دست بردارد و در بازار دیگری جا پای محکمی ایجاد کند.

مدیر فروش او “تام” به شدت با این حرکت مخالفت می نمود و احساس می کرد این حرکت شرکت را نابود می سازد. این دو نفر درباره ی این موضوع بارها به طور خصوصی با هم بحث کردند، با این حال باز هم به یک نظر مشترک نرسیدند. با وجود این، تام نهایت سعی خود را کرد تا طرح جک به موفقیت دست یابد.

او این موضوع را با تمام گروه فروش خود در میان می گذارد و در عین حال به دنبال شغل دیگری می گردد و به همین راحتی تام اهمیت یک رابطه ی درست را درک می کند.

جک به من گفت او می داند به خاطر این اختلاف عقیده تام را از دست می دهد، اما به خاطر احترام تام به حوزه ی اختیارات او و ساختار شرکت، بهترین معرفی نامه را برای هر کس که بخواهد می نویسد.

حال اگر تام تصمیم می گرفت تا به خاطر این اختلاف نظر بین کارکنان اختلاف بیندازد و نمی گذاشت این طرح به خوبی حمایت شود، به شما اطمینان می دهم، تنها نامه ای که برایش نوشته می شد نامه ی اخراج بود. نظر و عقیده ی کدام یک از آنها درست است؟

البته من درست نمی دانم، اما فقط می دانم که جک و تام هر دو اهمیت تلاش واحد در یک کار را فهمیدند و به آن احترام گذاشتند و تام با این کار وفاداری خود را نشان داد.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *