ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۹
626 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

معضلات ارتقای شغلی ، بیش از سطح اعتماد به نفس

یکی از دلایل اصلی روابط نامناسب در کار مدیران، عمل شایع ترفیع از یک سطح به رتبه های بالاتر است. این ترفیع طبق این شرایط روی می دهد: شخصی در یک حوزه ی اداری یک مجری بلند مرتبه است، ترفیع تنها پاداش عاقلانه برای این فرد است. پس شرکت او را برای مدیریت فرا می خواند.

در حالیکه من معتقدم ترفیع از یک رتبه به رتبه ی دیگر، باید به گونه ای انجام گیرد که باعث حفظ صلاحیت و میزان اعتماد به نفس در فردی شود که به تازگی بعنوان یک مدیر منصوب شده است. به طور قطع او باید مشکلات نیروی کار را درک کند، اما باید به همان اندازه مشکلات مدیریت را نیز بشناسد، که در اغلب موارد این کار را انجام نمی دهد.

شرکت های بسیار اندکی هستند که به این وضعیت پی می برند و سعی می کنند با فرستادن مدیران مستعد به دوره های آموزش، این مشکل را حل کنند. کلاس درس، اولین پله به سوی این هدف است اما این هم کافی نیست.

ما می توانیم با حضور در کلاس های و همایش های رسمی، قیاس کنیم که آنها چگونه سعی می کنند به فرد شنا بیاموزند، بدون اینکه حتی به او اجازه ی نزدیک شدن به آن را بدهند، یا اینکه یک روز ناگهان او را در آن عمیق می اندازند، که البته آنجا، فرد یا غرق می شود، یا شنا می کند و یا فقط خود را کمی روی آن نگه می دارد. پس شما مدیران بدین ترتیب شناگران بسیار مستعدی را از دست خواهید داد.

یک شرکت باید پله های میانی را فراهم کند، تا مدیران خوب و مستعد، زیر آب نروند. طریقه ی ایجاد چنین پله های میانی، البته به گستردگی یک شرکت یا بخش های اداری بستگی دارد، اما اصول کار در تمام موارد یکسان است.

بعنوان مثال به مدیر جدید به ترتیب مسئولیت های جدید بدهید؛ این مدیر جدید می تواند ابتدا دستیار مدیر فعلی شود، یا هنگام غیبت او تصدی کارها را در دست بگیرد. شرکت های بزرگ می توانند شغلی تحت عنوان دستیار مدیر ایجاد کنند. در تمام موارد باید به این افراد اطلاعاتی درباره ی مسئولیت ها و حوزه ی فعالیت شان بدهید.

در برخی موارد، کارفرما متوجه می شود که فرد مورد نظر قابلیت های لازم برای این شغل جدید را ندارد. اگر اینگونه باشد، این شخص باید به راحتی به شغلی که بهتر از عهده ی آن برآید، انتقال داده شود. البته این کار باید به گونه ای انجام گیرد که شخص با دلایل خودش توجیه شود.

وقتی کارمندان، به تدریج به سوی منصب مدیریت حرکت کنند، برای ترفیع و افزایش ارتباط فکری با مدیریت، قابلیت بهتری پیدا می کنند. بک مهندس، یک شیمی دان، یک نویسنده، یک محقق برجسته و یا هر فرد دیگری، می تواند در آینده یک مدیر عالی شود.

اگر چنین استعدادی را ندارد، بگذارید در اوج قابلیت های خود باقی بماند و به خاطر کمکی که به شرکت می کند او را از لحاظ مالی تامین کنید. برای یک شرکت مهندسی، تبدیل نوابغ ثابت خود به یک مدیر ضعیف، تنها به این دلیل که بیشترین حقوق برای مدیران است، فقط یک حماقت است. با این وجود تمام شرکت ها پیوسته چنین ترفیع های پرخرجی را انجام می دهند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *