ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
542 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نظریه انحراف مسیر در زمینه انعطاف پذیری

در زمینه ی انعطاف پذیری نکته ی دیگری هست که باید به آن توجه داشته باشید. بوکمینستر فولر، فیلسوف، آن را نظریه “انحراف مسیر” نامیده است. دکتر رابرت رونستاد، استاد دانشگاه بابسون، آن را مفهوم “اصل راهرو” نام داده است. و ناپلئون هیل هم در این خصوص معتقد بود: “در محدوده هر شکست و ناکامی بذرهایی با همان درجه و قدرت یا قوی تر از فرصت مناسب و سود بیشتر وجود دارد.”

معنای این نظریه این است که وقتی هدف جدیدی برای خود انتخاب می کنید، در مجموع می دانید که چه قدم هایی باید بردارید و در کدام مسیر به حرکت درآیید. اما تقریبا همیشه به موانعی برمی خورید که مانع حرکت شما می شوند. اما تحت تاثیر چیزی که به معجزه شباهت دارد، وقتی به دیوار می رسید، در دیگری به روی تان می گشاید و شما در راهروی جدیدی به جانب موفقیت قدم برمی دارید.

از آنجایی که انعطاف دارید، به سرعت از فرصت جدید بهره می گیرید و در جهت جدید به حرکت در می آیید. محصول یا خدمت جدیدی تولید می کنید، در بازار جدیدی کالا و خدمات خود را به فروش می رسانید. اما وقتی به انتهای این راهرو می رسید، مجددا موانعی بر سر راه تان سبز می شوند، اما بار دیگر دری به روی شما گشوده می شود و فرصت جدیدی دست می دهد.

این اتفاق ممکن است چندین بار بیفتد. اما در هر شرایط شما موفقیت های خود را در موقعیت هایی بدست می آورید که متفاوت از برنامه ریزی اولیه ی شماست. مهم این است که انعطاف پذیر باشید.

هم روشن و هم انعطاف پذیر

در اینجا به مهم ترین قاعده ی انعطاف پذیری می رسیم: “بدانید دقیقا چه هدفی را دنبال می کنید، اما برای دستیابی به آن انعطاف نشان دهید.”

همیشه پذیرای نفوذ ذهن فراهوشیار خود باشید. به بخت و اقبال بلند و هم زمانی توجه داشته باشید. به روی ایده ها و نقطه نظرها گشوده باشید، به گفته ها و حرف های دیگران توجه کنید.

برداشت کلی از همه این حرف ها این است که ذهنی باز، انعطاف پذیر، آرام، مطمئن و کنجکاو داشته باشید تا فرصت های جدید را درک کنید.

مصمم باشید که در هر شرایط باز و انعطاف پذیر باقی بمانید. فراموش نکنید همیشه برای انجام دادن بهتر کارها امکاناتی وجود دارد. همیشه می توانید راه های بهتری برای رسیدن به اهداف خود پیدا کنید. این گونه مطمئنا به هدف خود می رسید و گاه این دسترسی به گونه ای است که اسباب حیرت و شگفتی شما را فراهم می سازد.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *