ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
396 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
 مهار جر و بحث از طریق شوخی

اگر بتوانی به آن بخندی، می توانی با آن زندگی کنی.
آیا مسأله ای داری که متنفری کسی درباره اش از تو سؤال کند؟ آیا موضوعی هست که تو را مضطرب کند؟ برای خودت روشی انتخاب کن و واکنش هایی آماده در نظر بگیر تا مسائل و موقعیت هایی که اعصابت را خرد می کند، تضعیف شود. این مسأله را مردی جوان به من یاد داد.
در فرودگاه سانفرانسیسکو روی یکی از ریل های متحرک راهرویی طولانی ایستاده بودم که جنجالی در فاصله ای کمی جلوتر از من توجهم را جلب کرد. مردی بسیار بلند قد را دیدم که به سوی من می آمد و چند نفری به او اشاره می کردند و می خندیدند. من از رفتار بد آنان جا خوردم و با خودم گفتم که چقدر بی ادب هستند.

وقتی آن مرد بلندقد به من نزدیک شد، فهمیدم که چرا آن جماعت خوشمزگی می کنند. آن مرد تیشرتی پوشیده بود که جلوی آن نوشته ای داشت بدین مضمون: نه، من بسکتبالیست نیستم. و وقتی او از کنار من رد شد، برگشتم تا حرفی بزنم و قهقهه ام به هوا رفت، چرا که پشت تی شرت او نوشته شده بود: تو کلاهبردار هستی؟ می بایست با آن مرد جوان زیرک آشنا میشدم. بنابراین به سرعت از کنار مردم گذشتم و به دنبال او رفتم. بالاخره به او رسیدم و نفس زنان پرسیدم: “این تیشرت معرکه رو از کجا گیر آوردی؟”

نیش او تا بناگوش باز شد و گفت: “این که چیزی نیست. من یک عالم از این تیشرتها دارم که یکی از آنها را بیشتر از همه دوست دارم. روی آن نوشته شده: من صد و نود و دو سانتی متر قد دارم و هوای آن بالا آفتابی است.” بعد توضیح داد: “فقط بین شانزده تا هجده سالگی، سی و سه سانتی متر رشد کردم. دلم نمی خواست از خانه بیرون بیایم، چون هر جا میرفتم، مردم به من متلک می پراندند. بالاخره مادرم گفت حالا که نمی توانم خدمت مردم برسم، همرنگ جماعت بشوم. این هم فکر مادرم بود. حالا مشتاقم بیرون بیایم، چون عوض اینکه بابت قدم خجالت بکشم، از آن لذت می برم.”
چقدر عاقلانه! اگر تو خصوصیت یا حالتی داری که آزارت میدهد، بهتر نیست به جای اینکه بگذاری نامیدت کند، با آن تفریح کنی؟

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *