ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
363 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : چطور بفهمید که واقعا چه می خواهید

برای انتخاب خواسته اصلی تان چند سؤال وجود دارد که می توانید از خودتان بپرسید. این سؤال ها بسیار بسیار مهم هستند و شما را وادار می کنند فکر کنید چه جور آدمی هستید، چه چیزی از زندگی می خواهید و واقعا به دنبال چه هستید. 

* اگر فردا در بازی لاتاری یک میلیون دلار برنده شوید، چه کار می کنید و یا چه تغییری در زندگی تان می دهید؟ اگر همین حالا میلیونری معاف از مالیات شوید در زندگی تان چه تغییری می دهید که متفاوت از امروز شود؟ چه کاری را شروع می کنید که در حال حاضر آن را انجام نمی دهید؟ در چه کاری، کم یا زیاد، تغییراتی می دهید؟ کجا می روید؟ با چه کسی دیدار می کنید؟ اگر همین حالا یک میلیون پول نقد داشتید اولین تغییری را که مورد توجه قرار می دادید چه بود؟

“طرح این سؤال ها کمک می کند تا خواسته واقعی تان را روشن کنید.”

اکثر آدم ها برای خودشان کم می خواهند. علتش هم همین محدودیت فکری است که هرگز در مورد آنچه که واقعا می خواهند فکر نمی کنند. آن ها باورهای محدود کننده را توسعه می دهند. آن ها خودشان را به چشم یک قربانی می بینند. به قول دکتر مارتین سلیگمن، استاد دانشگاه پنسیلوانیا، آن ها به عارضه «ناامیدی اکتسابی» دچار شده اند.

چون بی پول هستند، از نظر فکری نسبت به هر نوع تغییر احساس ناامیدی و ناتوانی می کنند. ولی وقتی از خودتان سؤال می کنید اگر یک میلیون دلار داشتید چه کار می کردید، در واقع این واقعیت را با خودتان درمیان می گذارید که اگر ترس از شکست نداشتید چه کار می کردید. وقتی از خودتان می پرسید که اگر مبلغ مورد نظرتان را داشتید چه می کردید، آن وقت است که مجبور می شوید تصمیم بگیرید. وقتی خودتان را فارغ از نگرانی های مالی تصور کنید، ذهن تان باز می شود و آن چه را که واقعا خواهان آن هستید، چیزی که می خواهید در ماه ها یا سال های آینده داشته باشید، یا انجام بدهید می بینید.

اجازه بدهید برای توضیح بیشتر چند سوال دیگر مطرح کنیم:

اگر زندگینامه تان را روی کاغذ می آوردید، دوست داشتید چه نکات بارزی در آن وجود داشته باشد؟ تصور کنید دارید روزهای آخر عمرتان را سپری می کنید و می خواهید زندگینامه تان را بنویسید. اگر بتوانید پیشاپیش زندگی تان را طرح ریزی کنید و تمام لحظات آن را از قبل بنویسید، خواهان ثبت چه رخدادهایی هستید؟ دوست دارید چطور آدمی باشید؟ خواهان چه نوع دستاوردهایی هستید؟

تصور کنید سناریوی زندگی تان را خودتان می توانید بنویسید و اگر از سناریویی که برایتان نوشته شده راضی نیستید می توانید آن را پاره کنید و سناریوی دلخواهتان را بنویسید. تصور کنید می خواهید برای مراسم ختم تان مرثیه ای در باره خودتان برای دوستان و اقوام بنویسید. می خواهید در این مرثیه چه چیزهایی گفته شود؟ می خواهید مردم بعد از اینکه از این دنیا رفتید چطور در باره شما فکر کنند؟ می خواهید آدم هایی که در زندگی شما نقش مهمی داشته اند چطور از شما یاد کنند؟

“وقتی این پرسش ها را با خودتان مطرح کنید و به نوشتن داستان زندگی و محتوای مرثیه تان فکر کنید، ذهن تان را برای پیدا کردن آنچه برایتان مهم است باز می کنید. با طرح این پرسش ها می فهمید که از زندگی چه می خواسته و می خواهید. هدف های خودتان را در می یابید، چشم انداز بلند مدت برای خودتان ایجاد می کنید و در مورد آنچه که واقعا در زندگی خواهان انجامش هستید به شفافیت می رسید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *