ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۱۳
370 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : وقتشه دست به کار شی

اخیرا در همایش سالانه یکی از شرکت های بزرگ و موفق در حوزه فروش، سخنرانی داشتم. به هر کسی که وارد سالن میشد یک صفحه گرد کوچک چوبی می دادند که دو طرف آن نوشته شده بود «وقتشه». فروشندگان شرکت به این صفحه ها «وقتشه» می گفتند. این صفحه ها حکم یادآوری دارد و معمولا به کسی هدیه داده می شود که وقتش رسیده تا دست به کار شود و کار خاصی را انجام بدهد.

کسی که این صفحه چوبی را می گیرد دیگر نباید هیچ بهانه ای برای تعلل یا تاخیر در انجام کار مورد نظر داشته باشد. توانایی انتخاب مهم ترین وظیفه و آن گاه انجام سریع آن، در وارد کردن شما به مسیر انجام سریع کار ها از هر عادت دیگری مؤثر است.

به سرعت و اعتماد مشهور بودن

چه کارمند یک سازمان باشید یا شغل آزاد داشته باشید و یا در کار فروش باشید وقتی در انجام کارتان به سرعت و اعتماد مشهور باشید مطمئنا به موفقیت، ترفیع یا ثروت خواهید رسید. با این ویژگی های ارزشمند می توانید هدف مورد نظرتان را دنبال کنید. وقتی بتوانید مربوط را از نامربوط تشخیص بدهید و کارها را سریع تر انجام بدهید در دنیای موفقیت و فرصت به خط مقدم پا گذاشته اید.

راه هایی برای از بین بردن کمبود وقت

بزرگترین کمبود در میان کارمندان امروزی کمبود وقت است. مردم دچار فقر وقت شده اند. شاید پول کافی داشته باشند ولی وقتی برای استفاده از آن پیدا نمی کنند و در نتیجه وقت آزاد بیشتر از درآمد برای آن ها ارزش پیدا کرده است. امروزه سازمان ها برای کارکنان یا خدماتی که موجب صرفه جویی در وقت می شوند دستمزد بیشتری می دهند.

وقتی برای رفع نیازی با چند شرکت تماس می گیرید برای تامین کنندگانی که سریع تر به نیازتان پاسخ می دهند ارزش و احترام بیشتری قائل می شوید. ما پاسخگویی سریع به نیازهایمان را شاخص کیفیت تولید و خدمات در نظر می گیریم. افرادی که کارهایشان را سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهند باهوش تر از بقیه به نظر می رسند.

خرید از چنین افراد یا سازمان هایی گران تر تمام می شود اما در عوض وقت مان کمتر تلف می شود. از سوی دیگر وقتی با سازمانی معامله می کنیم که به درخواست مان کند جواب می دهد، خود به خود نحوه اداره آن سازمان را ضعیف تشخیص می دهیم و تصور ما این است که مدیریت و کارکنان آن کارآمد نیستند. فرض ما این است که تولیدات و خدمات آن سازمان هم نسبت به سازمان هایی که عملکرد سریع تری دارند ارزش کمتری دارد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *