ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
471 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : دوازده اصل برای رسیدن به اوج عملکرد (۱)

  • اصل اول: مدیریت زمان ارزش مشارکت تان را افزایش میدهد

عزت نفس، حاصل این شناخت در شماست که در زندگی و کار میزان تفاوت اعمال بیرونیتان بیشتر از تفاوت در درونتان است، یعنی بیشتر از آنچه که از نتیجه کارتان نتیجه گرفته اید، مشارکت داشته اید. هر اندازه همکاری و مشارکت شما در سازمان یا خانواده تان بیشتر باشد، عزت نفس بالاتری خواهید داشت. مدیریت زمان به شما این توانایی را می دهد که توان مشارکت و ارزش هر کاری را که انجام می دهید بالا ببرید.

  • اصل دوم: میزان پاداش شما برابر است با ارزش خدمات شما

هر چه خدمات ارزشمندتری ارائه کنید، بهره بیشتری نصیبتان خواهد شد. با توجه به قانون کاشت و برداشت، مدیریت زمان به شما این امکان را می دهد که کاشت بیشتری داشته باشید و در نتیجه برداشت تان در تمام حوزه های زندگی بیشتر باشد. اگر می خواهید کیفیت و کمیت پاداش هایتان را افزایش دهید، تنها باید به دنبال راه های افزایش ارزش خدماتی باشید که ارائه می دهید. این به میزان زیادی تحت کنترل شماست.

  • اصل سوم: مدیریت زمان باعث می شود که خودتان را مانند یک کارخانه فرض کنید

سیستم تولید هر محصولی در کارخانه سه فاز دارد. فاز اول عوامل تولید یا ورودی کارخانه یعنی مواد خام، زمان، کار، پول و منابع است. اینها عوامل تولید هستند که برای ساخت محصول نهایی مورد نیازند. فاز دوم فعالیت های تولیدی است، یعنی اقداماتی که برای تولید محصول مورد نیازند. کیفیت فعالیت های داخل کارخانه بهره وری کارخانه و بهره وری افرادی را که در فرایند تولید دخالت دارند تعیین می کند. فاز سوم خروجی یا محصول کارخانه است. ارزش کارخانه از روی کیفیت و کمیت خروجی آن به نسبت ورودی اش تعیین می شود.

هدف محوری مدیریت کارخانه افزایش کیفیت و کمیت خروجی های آن کارخانه است. تفاوت عمده میان افراد فوق العاده کارآمد و کسانی که بازده پایینی دارند این است که آنهایی که عملکرد عالی دارند همیشه روی نتایج و محصول کار تمرکز می کنند. افراد معمولی روی عوامل تولید تمرکز می کنند. آنهایی که عملکردشان عالی است روی دستاوردها تمرکز می کنند. کسانی هم که عملکردشان ضعیف است روی فعالیت ها تمرکز می کنند.

مدیریت مناسب زمان مستلزم آن است که مدام از خودتان بپرسید: «چه کاری از من انتظار می رود؟ چه چیز باید تولید کنم؟ به طور مشخص علت قرار گرفتن من در لیست حقوق بگیران سازمان چیست؟» هر اندازه بیشتر روی حاصل کاری که از شما انتظار می رود تمرکز کنید، بهتر و با کفایت تر خواهید شد. در نتیجه ارزش بیشتری ایجاد می کنید و سهم مهم تری به دست خواهید آورد. بازده بهتری خواهید داشت و بنابراین برای خودتان و شرکتی که در آن کار می کنید ارزشمند تر خواهید شد.

  • اصل چهارم: اینکه از عهده چه کاری برمی آیید یا چه کاری را نمی توانید انجام دهید به کیفیت استفاده از وقت بستگی دارد.

میزان موفقیت و عملکرد شما در هر حوزه ای با میزان توانایی تان در یادگیری بهترین تکنیک های ممکن مدیریت زمان و به کارگیری آنها بستگی دارد. “شما فقط موقعی می توانید کیفیت و کمیت دستاوردهایتان را افزایش دهید که بتوانید کیفیت استفاده مؤثر از وقتتان را بالا ببرید.”

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *