ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
896 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

صدای اعمال از کلمات رساتر است !

به عقیده ی من به یاد داشتن این سخن حکیمانه بسیار اهمیت دارد، ولی این سخن در هیچ جایی همچون خانه موثر نیست. اما با وجودی که همه ی آن را شنیده ام، چه تعداد از ما به آن عمل کرده ایم؟

یکی از جملات مورد علاقه ی من از سخنان رالف والدو امرسون است: “آنچه می گویی آنقدر بلند است که نمی توانم بشنوم.” جمله ای سودمند که من و همسرم سعی می کنیم آن را در رابطه با فرزندان خود به کار گیریم. این جمله به ما یادآوری می کند که ممکن است آنچه می گویی مهم باشد؛ اما نه به اندازه ی آنچه انجام می دهیم.

این سخن به خصوص در شیوه ی صرف وقت ما به خوبی به چشم می خورد. به فرزند و همسر گفتن این جمله: “شما برای من بسیار مهم هستید.” آسان است؛ اما برای کودک یا همسر، صدای عمل واقعا بلندتر از صدای این گفته است.

اگر شما در روز دوازده ساعت در اداره و فقط پنج یا ده دقیقه با “مهم ترین افراد” زندگی خود باشید، این تناقضی بزرگ بین کلمات و عمل شماست. انواع ظریف تر همین موضوع هم وجود دارد. مثلا اگر تماس های تلفنی شما بر زمانی که صرف فرزند خود می کنید ارجحیت داشته باشند، پیامی که کودک شما دریافت می کند این است: “تقدم شماره ی یک، تلفن و تقدم شماره ی دو، من!”

اگر همواره پیش از وقت گذاشتن برای خانواده کاری برای انجام دارید (آشپزی، شستن ظرف ها، تمیز کردن، تلفن هایی که پاسخ نداده اید)، پیامی بسیار واضح دارید!

من متوجه هستم که نه زندگی کامل است و نه شما. در زندگی تعاملاتی وجود دارد که همه باید داشته باشند و حفظ تعادل دقیق بین آنها دشوار است. واقعا همه باید برای حفظ یک زندگی کار کنند و گاهی نیز کار، بیشتر زمان بیداری فرد را اشغال می کند و به طور کلی در این مورد نمی توان کاری کرد.

با وجود همه ی اینها هنوز کارهایی هست که بتوانیم انجام دهیم. راه های کوچک بیشماری وجود دارد که می توانیم به خانواده و افراد مورد علاقه ی خود نشان دهیم که واقعا در اولویت شماره ی یک قرار دارند. ما می توانیم فرصت های شغلی یا شخصی را نپذیریم و به جای آن به انتخاب خود، وقت خود را صرف آنهایی کنیم که واقعا دوست داریم.

مهم ترین امری که باید به آن توجه داشته باشیم، این انتخاب نیست؛ بلکه بینشی است که همراه این انتخاب است. ما باید نشان دهیم که این انتخاب را با خوشحالی و شعف کامل انجام داده ایم. به جای آنکه از فقدان وقت کافی برای خود، احساس یک قربانی را داشته باشم، می توانیم شکرگزاری حقیقی خود را از همراه بودن با افراد مورد علاقه ی خود ابراز کنیم.

اخیرا فرصتی بزرگ برای یک سخنرانی پیش آمد که به دلیل علاقه ی حضور در مسابقه ی فوتبال فرزندم آن را رد کردم. سعی کردم کاملا مشخص کنم این کار من، فداکاری نبوده است. من خوش شانس بودم و بهترین پاداش خود را دریافت کردم. او اولین گل خود را وارد دروازه حریف کرد.

راه های دیگری نیز وجود دارد که با انجام آن به هدف خود نایل می شوید. البته می دانم استثنا هم وجود دارد؛ اما باید پذیرفت گاهی به اختیار خودمان و نه به الزام و جبر در اداره می مانید. آیا حقیقتا کاری فوری برای انجام دارید یا کاری دارید که می توانست برای بعد بماند؟ آیا اهمیت آن به اندازه ی زمانی است که می خواهید با خانواده ی خود سپری کنید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *