ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
380 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : یاد بگیرید اهدافتان را تنظیم کنید

چهار نکته مهم را باید در ذهن داشته باشید:

١- هدفتان را بنویسید، چون به این ترتیب، تفکرتان را شفاف می کنید. حین نوشتن، قدرت تفکر، خیلی راحت تر بر حافظه شما تأثیر می گذارد.

۲ – موعد مقرری را در نظر بگیرید. مدت زمان مشخصی را برای دستیابی به اهدافتان مشخص کنید. این کار، برای انگیزه دادن به شما مهم است: قدم برداشتن در مسیر صحیح برای رسیدن به هدفهایتان.

۳- معیارهای سطح بالا را در نظر بگیرید. ارتباط مستقیمی میان آسان بودن هدف و میزان انگیزه وجود دارد. در مطالب قبلی دینامیت موفقیت، چگونگی انگیزه دادن به خود و چگونگی انگیزه دادن به دیگران را یاد گرفتید. به طور کلی، هرچه اهدافتان را بالاتر در نظر بگیرید، تلاش شما برای رسیدن به آنها متمرکز تر می شود. عقل و منطق حکم می کند که در کنار اهداف کوتاه مدت و فوری، اهداف میان مدت و بلند مدت را نیز در نظر بگیرید. بنابراین، اهداف سطح بالا را در نظر بگیرید و برای رسیدن به آنها، از اهداف کوتاه مدت و میان مدت به عنوان پله کمک بگیرید. این کار موجب تحریک تفکر می شود. اگر آنچه را که اکنون انجام می دهید، ادامه دهید، ده سال دیگر کجا خواهید بود و چه خواهید کرد؟

۴- اهداف سطح بالا را در نظر بگیرید. کاملا بدیهی است که میزان تلاش برای رسیدن به کامیابی و وفور نعمت، با میزان تلاش برای قبول فقر و بدبختی، یکسان است. زندگی، درست مثل کارفرماست، آنچه را بخواهی به تو می دهد اما وقتی دستمزدت را گرفتی باید تحمل پذیرش مسوولیت را هم داشته باشی.

“من برای درآمدی اندک کار کردم، اما بعد پشیمان شدم چون اگر همه چیز را از زندگی می خواستم با کمال میل به من می داد. “

باید جسارت کافی داشته باشید تا بتوانید بیشتر از آنچه لیاقت دارید، از زندگی بخواهید، چون توانایی اشخاص برای رشد و ترقی و رویارویی با مسوولیت های متقابل، حقیقتی قابل مشاهده و قابل تأمل است. با وجود اینکه برنامه ریزی قبلی برای تحقق اهداف، بسیار توصیه شده است، اما همواره کارساز نیست. هیچ کس نیست که پاسخ همه پرسشها را از آغاز تا پایان یک سفر بداند. اما اگر بدانید کجا هستید و به کجا می روید و برای رسیدن به جایی که می خواهید باشید، از جایی که هستید آغاز کنید، قطعا در پرتو انگیزه ای قوی، گام به گام به سوی آن مکان پیش خواهید رفت.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *