ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1,094 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دنیای بیرونی ما بازتابی از دنیای درونی ماست!

این اصل فلسفی در طول زندگی بارها من را یاری کرده است. به شما نیز کمک می کند تا هنگامی که زندگی ناآرام و خارج از کنترل به نظر می رسد، مجدد دیدگاهی واقع بینانه داشته باشید. انجام این امر ناشی از این درک است که دنیای بیرونی (محیط، سطح سر و صدا، واکنش های آرام یا هرج و مرج در زندگی شما) اغلب بازتابی از دنیای درونی شما و آرامش و متانتی (یا فقدان آن) است که در ذهن خود تجربه می کنید.

بسیاری از مردم در برابر این اصل مقاومت شدید می کنند، چون می تواند قدری تحقیر کننده باشد.چه کسی می خواهد باور کند که همه یا قسمتی از یک زندگی ناآرام ناشی از ذهن و تفکرات ذهنی است؟ البته پذیرفتن این باور آسان تر است که زندگی به دلیل پیشامدها، جدول برنامه ها و مسئولیت ها ناآرام است.

اگر تواضع لازم برای اقرار به حقیقت این پیام را دارید، تا اندازه ای می تواند مفید باشد، زیرا کنترل کمی بر محیط خارجی و توانایی اندکی برای تغییر کامل خود دارید.

یکی از کتاب های مورد علاقه ی من کتابی تحت عنوان “جایی هستید که به آنجا می روید” اثر جون کابات زیر است. لحظه ای به نفس این عنوان بیندیشید. نظر او چنین است که اگر عصبی، عجول و نامنظم باشید احتمالا در خانه راهی برای خلق مجدد موارد مشابه این واقعیت پیدا می کنید.

مثلا آیا تا به حال کسی را دیده اید که همیشه دیر می کند؟ آیا اگر ده دقیقه وقت بیشتر به او بدهید، تاثیری خواهد داشت؟ نه، هیچ تاثیری ندارد. دلیل این امر ساده است، آن عادتی که گرایش به دیر کردن را ایجاد کرده است ساعت یا ساعتی از روز یا حتی تعداد کارهایی نیست که آن روز انجام می شود، بلکه یک عادت درونی، تمایل به صبر کردن تا آخرین دقایق ممکن قبل از حرکت به سوی محل قرار است.

شما می توانید عوامل خارجی را تغییر دهید، اما او همیشه راهی برای دیر کردن پیدا می کند. او همیشه قطاری از بهانه ها و عذرها را خواهد داشت؛ اما حقیقت پابرجاست، او دیر خواهد کرد. این عادت مانند سایر عادت ها، از درون فرد سرچشمه می گیرد و در زندگی او منعکس می شود.

مفیدترین بخش این اطلاعات مربوط به این سوال است که “آیا ابتدا ذهن آرام مهم است یا زندگی آرام؟” اگر درباره ی نام کتاب کابات زین فکر کنید، با وجود دشواری پذیرش، پاسخ واضح است: “یک ذهن آرام مقدم بر زندگی آرام است.” به عبارت دیگر، اگر زندگی شما سخت به نظر می رسد، بهترین نقطه برای شروع، اصلاح ذهن خودتان است.

شاید احتیاج به اختصاص وقت بیشتری برای خودتان داشته باشید . شاید نیاز دارید وقت کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید و وقت خود را بیشتر صرف مطالعه ی کتب مفیدتر کنید. شاید یادگیری تمرکز یا صرف وقت برای دعا مفید باشد. شاید احتیاج کمتری به خواب دارید یا حتی باید زودتر بیدار شوید که فرصتی برای تنهایی خود داشته باشید.

هر فردی دستور کاری متفاوت دارد، زیرا نیازها متفاوت هستند. به طور معمول فقط دانستن این امر که ریشه ی مشکلات درون ما قرار دارند نه در پیشامدهای زندگی، به خودی خود مفید است، زیرا تقصیر را متوجه جهت مناسب (یعنی به درون هر یک از ما) می کند.

دفعه ی بعد که احساس آشفتگی و درماندگی کردید، قدری آهسته تر پیش بروید تا نگاهی به درون خود بیندازید. مطمئنا موافق خواهید بود که دنیای بیرونی شما بازتابی از دنیای درونی تان است. با بذل توجه ساده به این رابطه، ممکن است خیلی خوب بدانید برای حل مشکل چه راه هایی وجود دارد.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *