ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۱۱
697 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

توجه داشته باشید که کارکنان هر سازمان اغلب، ایده‌های جالبی دربارۀ کالاها و خدمات جدید دارند. آن‌ها می‌توانند به سازمان شما جهت بدهند، اما ممکن است کسی از آن‌ها نخواسته باشد که این کار را بکنند. در مقام رهبر وظیفه دارید از آن‌ها این تقاضا را بکنید. باید راهی پیدا کنید تا کارکنان شما ایده‌های جدید عرضه کنند و باعث پیش‌برد اهداف سازمان شما شوند.

بسیاری از شرکت‌ها به آن دسته از کارکنان که ایده‌هایی برای صرفه‌جویی یا کسب درآمد بیشتر عرضه کنند پاداش می‌دهند، اما شرکت‌ها باید در ضمن عادت کنند به کسانی که پنداره تولید می‌کنند کمک کنند و پاداش بدهند، این‌گونه کارکنان تشویق می‌شوند که در سیاست‌گذاری‌های شرکت بیشتر مشارکت کنند.

پنداره فقط یک ایده نیست

گرچه بسیاری از پنداره‌ها از یک ایده شروع می‌شود، باید دانست که پنداره همان ایده نیست. ایده فراوان است. همۀ افراد دارای ایده‌های گوناگون هستند. ایده زمانی تبدیل به پنداره می‌شود که تحقق‌یافتنی باشد. ایدۀ بسیاری از اشخاص از حد ((دلم می‌خواهد…)) یا ((آرزو می‌کنم…)) فراتر نمی‌رود. علتش این است که ایده انرژی ندارد و نمی‌تواند به این شکل تحقق پیدا کند. تبدیل پنداره به واقعیت نیاز به رهبری، میل به قبول مسئولیت و انجام دادن کار دارد.

بسیاری از ایده‌ها بعد از کمی بررسی و مطالعه رها می‌شوند. بسیاری از اشخاص به این نتیجه می‌رسند که ایده‌شان از قبل تحقق یافته است. اما ایده زمانی به پنداره تبدیل می‌شود، که با کمی کمک گرفتن از دیگران، رهبر بتواند آن را به واقعیت تبدیل کند.

تحقق پنداره در گرو توانایی شما برای تشکیل یک گروه است

اغلب ایده‌ها حاصل دانش، تجربه، تصور و تخیل افراد است. بسیاری از محصولات امروز بازار حاصل شکل‌گیری ایده‌های افراد بخصوص بوده، اما تبدیل یک ایده به یک پنداره به ندرت از عهدۀ یک نفر بر می‌آید. برای تحقق پنداره به یک گروه کاری، نیاز است، به گروهی که ماهیت ایده را بشناسد و از کاربردهایش در آینده اطلاع داشته باشند.

(منبع: رهبری به زبان خودمانی ترجمۀ مهدی قراچه‌داغی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “خلق کردن فضایی که در آن ایده‌ها شکوفا می‌شود”

  1. م.جبلی گفت:

    عالی و مفید بود ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *