ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۱۱
891 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

برنامه‌ریزی درست با جمع‌آوری اطلاعات و آزمون کردن فرضیه‌ها امکان‌پذیر است. متأسفانه بسیاری از مؤسسات اقتصادی به این دلیل شکست می‌خورند که رهبرانشان برنامه‌ریزی نمی‌کنند و فرضیه‌های خود را نمی‌آزمایند. برای اینکه ایدۀ زیربنایی پنداره‌ای موفق شود لازم است به سؤالات زیر جواب بدهد:

چرا مشتریان باید کالا یا خدمت شما را خریداری کنند؟

چه تفاوت مهمی میان کالای شما و کالای رقبایتان وجود دارد؟ چرا مشتریان باید به جای خرید کالای رقبای شما، کالای شما را بخرند؟

آیا ایدۀ شما پایا و پردوام است؟

آیا پس از مدتی از بین می‌رود؟ ممکن است ایده‌ای زمانی عالی باشد، اما پس از مدتی محو و کمرنگ شود. بررسی کنید و ببینید آیا شرایط بعد از مدتی تغییر می‌کند یا نه.

آیا پس از مدتی ایدۀ شما دیگر به درد نمی‌خورد؟

آیا رقبا به شما اجازۀ ماندگار شدن می‌دهند؟

در زمینۀ کاری شما رقبایتان چه تجربه‌ای دارند؟ بازیکنان مهم صحنه کدام‌اند؟ آیا آن‌ها شما را نادیده می‌گیرند؟ آیا سعی می‌کنند شما را از رقابت خارج کنند؟ این‌ها سوألاتی نیستند که بشود آن‌ها را سرسری گرفت.

آیا سودآور است؟

مؤسسات اقتصادی معتبر خواهان سود مطلوب هستند. اگر تجارتی را شروع می‌کنید آیا به شما سود کافی می‌رساند تا بتوانید به رشد تدریجی خود ادامه دهید؟

آیا از فناوری مناسب استفاده می‌کنید؟

آیا می‌توانید کارکنان مناسب پیدا کنید؟ آیا می‌توانید به تولیدتان ادامه دهید؟ آیا مؤسسۀ شما آن‌قدر که لازم است تأمین مالی می‌شود؟ تبدیل کردن پنداره به واقعیت به منابع گوناگون احتیاج دارد.

آیا مؤسسۀ شما امکان رشد کردن دارد؟

اغلب مؤسسات اقتصادی اگر رشد نکنند شکست می‌خورند. آیا مؤسسۀ شما از توان رشد کردن برخوردار است؟ آیا موفقیت شما منجر به تولید محصولات جدید می‌شود؟ آیا می‌توانید فعالیت خود را از محل به منطقه گسترش دهید؟ آیا می‌توانید در سطح ملی فعالیت کنید؟

آیا ماندگار شدن در این فعالیت نیازها و خواسته‌های شما را برآورده می‌کند؟

از خود بپرسید اگر محدودیتی در کار نبود چقدر رشد می‌کردم؟ آیا واقعاً کاری را که می‌کنم دوست دارم؟ اجرایی کردن پنداره به زمان، انرژی و تعهد احتیاج دارد. ممکن است مجبور باشید ساعت‌ها از خانواده و دوستان خود دور بمانید.

(منبع: رهبری به زبان خودمانی ترجمۀ مهدی قراچه‌داغی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “از ایده به برنامه”

  1. م.جبلی گفت:

    امکان رشد خیلی مهمه به نظرم اینکه فقط تو صحنه حاضر شیم ولی بعد از یه مدت حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشیم کم کم محو میشیم و بقیه رقبا جای کار مارو میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *