ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
403 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بُعد جدیدی از ثروت (۲)

  • به نیازمندان کمک کنید

تناقض روانشناختی بزرگی که در رابطه با پول وجود دارد این است که اگر به نیازمندان کمک کنید، احساس ثروتمند بودن به شما دست می دهد. بخشیدن می تواند واقعا باعث کاهش هزینه ها شود. دلیل این امر آن است که وقتی پولی را به کسی اهدا می کنید، ناخودآگاه تان شما را وادار می کند که محدودیت هایی را در سایر مخارجتان ایجاد کنید.

بعضی ها فکر می کنند اگر به جای اینکه پولشان را به دیگران ببخشند، آن را برای خودشان خرج کنند و لباس های شیک بخرند و پول بیشتری در تعطیلات شان خرج کنند، بیشتر احساس ثروتمند بودن خواهند کرد. اما ضمیر ناخودآگاهمان ما را به خاطر این خود پسندی در تنگنا قرار می دهد و دیر یا زود فاجعه ای در رابطه با پولی که وارد زندگی مان می شود رخ می دهد. اگر به دقت به زندگی طبقه ی ممتاز و ثروتمند جامعه نگاه کنید، می بینید که خیلی از آنها یکباره ثروت خود را از دست می دهند.

فقط به سازمان های خیریه کمک نکنید، بلکه خودتان هم مستقیما به سراغ افراد نیازمند بروید. به فرد دیگری کمک کنید که به موفقیت دست یابد. هیچ چیز به اندازه ی این کار برای دستیابی خودتان به موفقیت به شما انگیزه نمی دهد. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید: “بهترین روش یادگیری، یاد دادن است.”

بر اساس این اصل پیش بروید که هر کس بخواهد ثروت برداشت کند ابتدا باید بذرهایش را بکارد. بسیاری از افراد واقعا نمی دانند چطور این کار را انجام دهند و به خاطر اعتماد به نفس پایینی که دارند بذر فقر را می کارند.

  • ارثیه را هدیه قلمداد کنید

هیچ چیز به اندازه ی مسائل مربوط به ارث و میراث باعث وقوع احتلاف خانوادگی نمی شود. غالبا جر و بحث ها از همان زمان حیات فردی که انتظار می رود از خود چیزی به جا بگذارند آغاز می شوند. “سوزان تنها به این خاطر از عمویش مراقبت می کند که در وصیت نامه اش چیزی هم برای او کنار بگذارد.”

روانشناسان توصیه می کنند که چیزی را که به ارث می برید یک هدیه در نظر بگیرید، چون برای بدست آوردن آن هیچ تلاشی نکرده اید. تنها در این حالت است که در صورت وقوع اختلافات خانوادگی می توانید از بخشی از سهم خود چشم پوشی کنید. این کار باعث حل اختلافات می شود و دوباره آرامش برقرار می گردد.

حال اگر از کل سهم خود چشم پوشی کنید، بقیه تصور می کنند هدف شما از انجام این کار این است که خودتان را سطح بالا نشان دهید. در چنین شرایطی هم ادامه ی ارتباط با افراد دشوار و غیر ممکن می شود.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *